دوست دارم بیشتر در ژانر جنایی بازی کنم/ با «حکم رشد» به تلویزیون می‌آیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۳
پیام احمدی‌نیا در گفتگو با صبا:

دوست دارم بیشتر در ژانر جنایی بازی کنم/ با «حکم رشد» به تلویزیون می‌آیم

پیام احمدی‌نیا با اشاره به فعالیت‌های اخیرش در سریال‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی از علاقه خود به حضور در سریال‌های جنایی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، پیام احمدی‌نیا بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال نوروزی «زیرخاکی» در نقش یک عراقی نقش آفرینی کرده بود، در حال حاضر با سریال پلیسی «سودا» که در ژانر تریلر اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی ایمان یزدی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید تهیه و تولید شده است، در شبکه نمایش خانگی با مخاطبان این سریال همراه است.

احمدی‌نیا با اشاره به بازی در سریال «سودا» به عنوان سومین حضورش در یک سریال شبکه نمایش خانگی گفت: خیلی دوست دارم که در سریال‌هایی شبیه به سریال «سودا» حضور داشته باشم و  قبل‌تر هم تجربه حضور در سریال نمایش خانگی «آسپرین» را که هم ژانر سریال «سودا» است در کارنامه خودم دارم.

وی با ابزار امیدواری که «سودا» مخاطبان خود را پیدا کند، توضیح داد: سریال مخاطب خاص دارد و با توجه به ژانر و نوع تولید، ریتم و ضرب آهنگ قصه، همه مردم را به خود جذب نمی‌کند ولی معتقدم پخش موفقی در ادامه در انتظار آن است.

بازیگر سریال «هیولا» بیان کرد: دوست دارم برای ادامه فعالیت سینما و تلویزیون و بازیگری، از سریال‌هایی با محتوای درام و اجتماعی فاصله بگیرم و بیشتر ژانر جنایی، ترسناک، پلیسی و حادثه‌ای را برای بازی انتخاب کنم.

احمدی نیا افزود: شاهد تحول در ژانرهای سریال سازی هستیم و هر روز یک ژانر و داستان متفاوت را در پلتفرم‌ها مشاهده می‌کنیم، به همین دلیل من هم دوست دارم این ریسک را انجام دهم و در سبک‌های مختلف بازیگری خودم را محک بزنم.

وی افزود: محدودیت‌هایی که در تلویزیون وجود دارد باعث شده که کمتر تهیه کننده و کارگردانی برای تحول در ژانر و سوژه در ساخت سریال‌ها اقدام کند و متاسفانه عمده سریال‌های تلویزیونی در سال‌های اخیر شبیه به هم ساخته می‌شوند. آزادی عمل فیلمسازان در شبکه نمایش خانگی دلیل این تحول است و امیدوارم شاهد این تحول در فرم و محتوا در تلویزیون هم باشیم.

احمدی‌نیا در پایان با اشاره به سریال‌هایی که به تازگی با بازی او روی آنتن سیما رفته است و یا در آینده پخش می‌شود، گفت: به تازگی سریال‌های «سرجوخه» از شبکه سه و سریال «خودخواسته» و «زیرخاکی» از شبکه یک را روی آنتن داشته‌ام که فصل سوم سریال نوروزی «زیرخاکی» بسیار مورد توجه قرار گرفت و به امید خدا بعد از ماه رمضان با سریال «حکم رشد»  به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی مهدی فرجی از شبکه سه همراه مخاطبان تلویزیون خواهم بود.

ثریا قاسمی، مه‌لقا باقری، پیام احمدی‌نیا، مجتبی فلاح، شهین تسلیمی، علیرضا مهران، حمید ابراهیمی، مهرداد ضیایی، آزیتا ترکاشوند، نیلوفر شهیدی، مجید سعیدی، ندا قاسمی، هدی استواری، ارشیا توکلی، حسن ولیخانی، محمدرضا زاد خوشنود، سیاوش گرجستانی، صدرالدین حجازی، حشمت آرمیده، فرج گل سفیدی، فیروز حیدر زاده از جمله بازیگران ملودرام پلیسی و خانوادگی «حکم رشد» هستند که با همکاری نیروی انتظامی و برای پخش از شبکه سه سیما تولید می‌شود.

عوامل ساخت این سریال عبارتند از نویسنده فیلمنامه سعید نعمت‌الله، کارگردان حسن لفافیان، مدیر تولید آرش زینال‌خیری، مدیر برنامه ریزی بخش اول فرزاد رحمانی، بخش دوم حجت ذیجودی، مدیر فیلمبرداری بخش اول محمد ناصری، بخش دوم محمد افسری، تدوین مهدی حسینی وند، طراح چهره‌پردازی مجید اسکندری، طراح صحنه محمد کفاشیان، طراح لباس الهام شعبانی، مدیر صدابرداری مهدی یگانه، فیلمبردار  بخش اول حسین بذر افشان، بخش دوم حمیدرحیم زاده، مدیر تدارکات ظهیر پیر هادی، بازیگردان سیامک راشدی، دستیار یک کارگردان حسن سالار، منشی صحنه دنیا نادرخانی، عکاس میثم محمدی، مدیر روابط عمومی علی‌زادمهر، پزشک پروژه فائزه حسینی، مشاور پروژه جواد کتابی، تهیه‌کننده مهدی فرجی.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است