«کار کثیف» پروانه نمایش گرفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵
خسرو معصومی به «صبا» گفت:

«کار کثیف» پروانه نمایش گرفت

فیلم سینمایی «کارکثیف» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی خسرو معصومی با دریافت پروانه نمایش آماده اکران در بهترین زمان مناسب شد.

خسرو معصومی کارگردان، نویسنده و تهیه کننده  فیلم سینمایی «کار کثیف» که یکی از فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود، در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: این فیلم به تازگی پروانه نمایش خود را دریافت کرده است و پخش آن به عهده حبیب اسماعیلی است که با مذاکرات انجام شده در بهترین زمان فیلم اکران خواهدشد.
وی در ارتباط با فعالیت های اخیرش افزود: تا فیلم سینمایی «کارکثیف» اکران نشود کار جدیدی را شروع نخواهم کرد.

معصومی در خصوص فیلم سینمایی «ته تغاری» که خبرهایی مبنی بر ساخت این فیلم توسط مانی معصومی پسر خسرو معصومی منتشرشده بود توضیح داد: قرار نیست این فیلم ساخته شود و فیلمنامه این فیلم واگذار خواهد شد.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «کارکثیف» به کاگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی خسرو معصومی ساخته شده است که موضوع این فیلم درباره کار و مهاجرت است و ۵۰ درصد فیلم در تهران و ۵۰ درصد در ترکیه فیلمبرداری شده است.
 در خلاصه داستان این فیلم آمده است:فرهاد تصمیم میگیرد برای مهاجرت به ترکیه سفر کند اما به دلیل گرفتاری‌هایی که برایش رخ می دهد نه تنها مهاجرت، بلکه برای بازگشتش به ایران نیز در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

پدرام شریفی، الهام نامی، شاهرخ فروتنیان، زنده یادلوون هفتوان، خیام وقار، مهران نائل، رضا فیاضی، اکبرمعززی، پیام احمدی، سام ولی پور، مسعود فروتن و سیمون باغداساریان از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است