«نجلا ۲» به بندرانزلی می‌رود/ بررسی مشکلات ساخت سریال پلیسی در داخل شهر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۹
معاون سیما از پشت صحنه دو سریال بازدید کرد؛

«نجلا ۲» به بندرانزلی می‌رود/ بررسی مشکلات ساخت سریال پلیسی در داخل شهر

معاون سیما از پشت صحنه سریال‌های «نجلا ۲» و «حکم رشد» از مجموعه‌های نمایشی شبکه سه بازدید کرد.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حمید شاه آبادی معاون سیما همزمان با آخرین روز تصویربرداری سریال «نجلا ۲» در تهران، به بوستان ولایت رفت و با بازیگران و عوامل سریال در حال پخش شبکه سه گفتگو کرد.

خیرالله تقیانی‌پور کارگردان سریال «نجلا» با ارائه گزارشی از سختی‌های ساخت این سریال و جزییات اتمام کار به معاون سیما گفت: همراه با گروه تصویربرداری برای ضبط سکانس‌های پایانی سریال به بندرانزلی خواهیم رفت.

شاه آبادی همچنین در تماس تلفنی با سعید سعدی تهیه کننده که همراه با گروهی دیگر در پادگان نوژه در همدان در حال ضبط سکانس‌هایی از سریال هستند گفتگو کرد.

در این بازدید که مسعود کریمی سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما، معاون سیما را همراهی می‌کردند سکانسی از سریال در حضور حمید شاه آبادی ضبط شد.

در این سریال بازیگرانی چون آزیتا حاجیان، حسام منظور، محیا دهقانی و ملیکا شریفی‌نیا ، مصطفی ساسانی و… نقش آفرینی می‌کنند.

این سریال از اول فروردین ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه رفته و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

بازدید از لوکیشن‌ها و ساختمان‌های ساخته شده این پروژه، برنامه پایانی شاه آبادی در جمع نجلایی‌ها بود.

معاون سیما سپس کمی آن طرف‌تر سر لوکیشن سریال «حکم رشد» که در حال تصویربرداری بود و تاکنون حدود هزار و ۱۷۰ دقیقه از این سریال تصویربرداری شده است، حاضر شد.

شاه آبادی ضمن شنیدن گزارش روند ساخت این مجموعه از زبان حسن لفافیان کارگردان، با بازیگران و عوامل نیز گفتگو کرد.

مشکلات ساخت سریال‌های پلیسی در داخل شهر با توجه به اقتضائات خاص خود از جمله دغدغه‌های عوامل بود که با معاون سیما در میان گذاشتند.

این مجموعه به کارگردانی حسن لفافیان و بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته سعید نعمت‌الله هم‌ اکنون مراحل پایانی تصویربرداری خود را می‌گذراند.

ثریا قاسمی، مه‌لقا باقری، شهین تسلیمی، مهرداد ضیایی و آزیتا ترکاشوند، علیرضا مهران، پیام احمدی نیا و… از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

مجموعه تلویزیونی «حکم رشد» به تهیه کنندگی مهدی فرجی یک ملودرام پلیسی و خانوادگی است که با همکاری نیروی انتظامی تولید و بزودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است