مشکل مردم با تبعیض است/ عده‌ای برای نظام هزینه‌سازی می‌کنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۲
حبیب احمدزاده در برنامه «آدم های خوب شهر»:

مشکل مردم با تبعیض است/ عده‌ای برای نظام هزینه‌سازی می‌کنند

حبیب احمدزاده باحضور در برنامه برنامه «آدم های خوب شهر» به بررسی طرح صیانت از فضای مجازی و چالش‌های آن پرداخت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، حبیب احمدزاده نویسنده، کارگردان و مستندساز شب گذشته ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ مهمان ویژه برنامه «آدم های خوب شهر» در شبکه دو سیما بود.

حبیب زاده در بخشی از صحبت‌هایش در این ویژه برنامه رمضانی به طرح صیانت از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: به نظر من طرح صیانت خیلی واجب است اما نه به این شکل که می‌گویند. ما هیچ وقت نمی‌توانیم مردم را کنترل کنیم، زیرا با پیشرفت تکنولوژی و ماهواره‌هایی که ایلان ماسک طراحی کرده است، در سال‌های آینده اینترنت دیگر کابلی و قابل کنترل نخواهد بود. اگر آقایان کمی تفکرشان را به نفع کشور به کار ببندد و فقط به فکر ایجاد محدودیت نباشند کار را به فضای نخبگانی می‌سپارند تا صیانت واقعی اتفاق بیفتد. در آن شرایط دیگر صیانت فقط برای بعضی چیزها نبوده و حتی در این شرایط کسانی که برای نظام هزینه‌سازی می‌کنند هم نمی‌توانند پشت نظام پنهان شوند حتی اگر برای نظام سودمند باشند یا حتی جزو سران سه قوه باشد.

احمدزاده ادامه داد: با این شرایط مساوی بعد از یک مدتی مردم می‌فهمیدند که یک عده همراهشان هستند که راست و دروغ را به آنها نشان می‌دهند و با قدرتمندان برخورد می‌کنند و در آن شرایط اگر فضای مجازی دروغ می‌گفت، مردم می‌فهمیدند و باج به شغال نمی‌دادند. در نتیجه طرح صیانت واقعی با برابر با ایجاد محدودیت نیست با برخورد صحیح و واقعی و دیدن حقیقت است مثل قرنطینه دروغین نیست بلکه با واکسیناسیون واقعی است.

نویسنده فیلم سینمایی «اتوبوس شب» در پایان تصریح کرد: واکسینه واقعی هم این است که نماینده مجلس نیاید درباره ممنوعیت اپل صحبت کند بعد خودش گوشی اپل داشته باشد. مردم ما اتفاقا با اصل اقتصادی خیلی مشکل ندارند مشکلشان با تبعیض است. اینکه یک کسی بخواهد مانع حقوق انسانی آن‌‌ها شود تا حقیقت را متوجه نشوند. اگر نظام متوجه شود که مردم را درگیر کند و از پتانسیل آنها استفاده کند و به مردم اهل دل و فهیم درباره جنگ فضای مجازی توضیح دهد تا آنها خودشان درباره فرهنگ کشور دلشان بسوزد حتما به سمت صیانت درست پیش خواهیم رفت نه محدودیت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است