آموزش «ناگفته‌نویسی» در تئاتر | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۱

آموزش «ناگفته‌نویسی» در تئاتر

فرهنگسرای اندیشه با مشارکت دانشگاه تهران کارگاه نمایشنامه‌نویسی یک روزه را با حضور امیررضا کوهستانی برگزار می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، کارگاه یک‌روزه نمایشنامه نویسی با عنوان «ناگفته‌نویسی» زیرنظر امیررضا کوهستانی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

این کارگاه نمایشنامه‌نویسی با این سوال محوری که «چگونه گفت‌وگوهایی که رد و بدل نمی‌شوند اما فهمیده می‌شوند را بنویسیم؟» آغاز شده است و در این قالب مهم‌ترین موضوعات در حوزه نمایشنامه‌نویسی مورد بررسی قرار می‌گیرند. این کارگاه به هنرجویان آموزش می‌دهد که می‌توان بدون گفتگو نیز میان شخصیت‌های نمایشی ارتباط ایجاد کرد.

امیررضا کوهستانی، نمایشنامه‌نویس و کارگردان است که طی دو دهه اخیر به سبب شیوه اجرایی و نوشتاری خود در سطح ملی و بین‌المللی مورد توجه اهالی تئاتر قرار گرفته است.

آثاری چون «رقص روی لیوان»، «تجربه‌های اخیر»، «بی‌تابستان»، «شنیدن»، «در انتظار گودو» و …. بخشی از فعالیت‌های هنری اوست. کارگاه «ناگفته‌نویسی» کوهستانی پیشتر در شهر بروکسل بلژیک برپا شده است.

این کارگاه یک روزه به همت فرهنگسرای اندیشه و با مشارکت معاونت هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و انجمن علمی ادبیات نمایشی دانشگاه هنر تهران روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. حضور برای عموم علاقه‌مندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است