پیش‌تولید فصل چهارم «نون خ» آغاز شد/ پخش در نوروز و رمضان ۱۴۰۲ | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵

پیش‌تولید فصل چهارم «نون خ» آغاز شد/ پخش در نوروز و رمضان ۱۴۰۲

تهیه کننده سریال «نون خ» از شروع پیش تولید فصل چهارم این سریال برای پخش در نوروز و رمضان 1402 خبر داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، سریال طنز و اجتماعی «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی، نویسندگی امیر وفایی و تهیه کنندگی مهدی فرجی که سه فصل از خود را پشت سر گذاشته است، با اعلام تهیه کننده آن در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲ با فصل چهارم روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون خ» درباره وضعیت و زمان پخش فصل چهار این سریال بیان کرد: نوشتن طرح و پیش تولید فصل چهارم «نون خ» آغاز شده است و برای نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲ آماده خواهد شد.

فصل اول سریال «نون خ» یکم تا پانزدهم فروردین ۱۳۹۸ در ۱۵ قسمت از شبکه یک سیما که سال‌ها مخاطبان این شبکه با سریال «پایتخت» در نوروز با آن همراه بودند، پخش شد. فصل دوم سریال باتوجه به اقبال عمومی در ۱۷ قسمت از ۲۲ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ پخش شد و آخری فصل از این سریال هم نوروز ۱۴۰۰ از تاریخ ۳۰ تا ۱۵ فروردین از شبکه یک سیما پخش شد.

علی طلوعی رئیس سابق مرکز تحقیقات صداوسیما سال گذشته در نشست خبری افکارسنجی و ارزیابی سریال‌ها، مجموعه‌ها و برنامه‍‌های نوروز ۱۴۰۰ سیما با اشاره به اینکه فصل سوم سریال «نون خ» پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۴۰۰ انتخاب شده بود، گفته بود: سریال «نون خ۳» در شبکه یک ۸۲.۱ درصد را به خود اختصاص داد که در نوع خود حدنصاب جدیدی برای سریال‌های نوروزی بود، چرا که تاکنون به چنین رقمی در سریال‌های نوروزی نرسیده بودیم.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سید حسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، حمید لولایی، علی الوالحسنی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، مجید یاسر، شیلان مدنی، نارین ایوبی، شقایق فتاحی، مرتضی رستمی بازیگران هستند که در سه فصل گذشته در سریال «نون خ» هستند.

براساس گفته فرجی تهیه کننده «نون خ»، این سریال در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲ پخش می‌شود و باتوجه به اینکه ماه رمضان از ابتدای نوروز ۱۴۰۲ آغاز می‌شود قاعدتا سریال بالغ بر ۳۰ تا ۳۵ قسمت برخلاف سه فصل اخیر خود خواهد داشت. باید دید که طرح و ایده جدید سریال در فصل چهارم چه تغییراتی را در لوکیشن و بازیگران رقم می‌زند.

به احتمال زیاد طبق گفته‌های تهیه کننده این سریال پس از مذاکرات نهایی با مسئولان صدا و سیما تصویربرداری فصل چهارم «نون خ» در اواسط تابستان آغاز خواهد شد و علاوه بر بازیگران فصل‌های گذشته بازیگران جدیدی در این سریال حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است