پخش سریال «خوشنام» پس از ماه رمضان هم از شبکه یک ادامه دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۵

پخش سریال «خوشنام» پس از ماه رمضان هم از شبکه یک ادامه دارد

سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده از ابتدای ماه رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است و بالغ بر یک هفته بعد از عید فطر هم پخش آن ادامه دارد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، سریال رمضانی «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی و با طرح و فیلمنامه محسن کیایی و با بازنویسی فهمیه سلیمانی از ابتدای ماه رمضان مصادف با ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود و ساعت ۸:۳۰ و ۱۵ روز بعد بازپخش می‌شود و و با توجه به پخش سریال «نیاز» در شب‌های قدر، این سریال تا یک هفته بعد از عید فطر هم روی آنتن شبکه یک قرار دارد.

در خلاصه داستان این سریال گفته شده: «از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو.»

در سریال «خوشنام» هومن حاجی عبداللهی ایفاگر نقش «شهرام» کاراکتر اصلی سریال و حمید لولایی هم در نقشی متفاوت ایفاگر نقش «اوسا شفیع» پدر «شهرام» است و شهره لرستانی هم نقش «پروین» مادر «شهرام» را بازی می‌کند. فریده سپاه منصور در نقش «مهربان» مادربزرگ «شهرام» و سحر ولد بیگی و نیلوفر رجایی فر هم به عنوان خاله‌های «شهرام» در این سریال هستند.

سایر بازیگران عبارتند از عباس جمشیدی فر، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، سیاوش چراغی پور، رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، محمدرضا داوود نژاد، فاطمه شکری، کریم قربانی، رضا فیاضی، شیوا خنیاگر، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، پروین ملکی، دلارام ترکی، محسن گودرزی و مجید اکبری، سبا سلیمانی و مهران رجبی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است