«تجربه‌های اخیر» در کارگاه نمایش به صحنه می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۵

«تجربه‌های اخیر» در کارگاه نمایش به صحنه می‌رود

نمایش «تجربه‌های اخیر» به نویسندگی امیررضا کوهستانی و کارگردانی حسین کشفی اصل از روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه در «کارگاه نمایش» مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، «تجربه‌های اخیر» عنوان یکی از نمایشنامه‌های امیررضا کوهستانی نویسنده و کارگردان مطرح تئاتر کشورمان است که از روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه به کارگردانی حسین کشفی اصل در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می‌کند.

در این اثر نمایشی که به گفته کارگردانش تلاش کرده ضمن وفاداری به متن، با نگاه متفاوت و تازه‌ای پیش روی مخاطبان قرار گذاشته شود (به ترتیب بازی) کیمیا جواهری، امین قنبری، دلارا نوشین، رامونا شاه، مرضیه موسوی، محمد ارفعی و شهاب عباسیان به عنوان بازیگر حضور دارند، این در حالی است که وحید کریمی تهیه‌کننده، مریم حسنی و مرضیه حسنی دستیاران کارگردان، حسین کشفی اصل طراح صحنه و لباس، رضا خضرایی طراح نور، فرناز مرتضوی طراح گریم، اشکان قازانچایی طراح گرافیک، مهدی عمادی عکاس و تیزر، امین قنبری نوازنده کمانچه دیگر عوامل اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می‌دهند.

حسین کشفی اصلی که طی سال‌های گذشته در نمایش‌های متعددی به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشته درباره نمایش «تجربه‌های اخیر» نوشته است: شما به عنوانِ مخاطب قرار است سیر زندگی یک خانواده را در طی بیش از یک قرن ببینید. تاریخ مدام در حال تکرار است و ما همچنان نظاره‌گر. «تجربه‌های اخیر» یک عاشقانه است. قصه نرسیدن هاست. اینکه چشمهایتان را باز کنید و ببینید که سالهای زیادی از عمرت رفته و کلی حسرت با شما مانده خیلی ترسناک است. پس بفهمیم  و واقف باشیم که عشق تنها راهِ نجاتِ بشر است؛ تجربه‌های اخیر تجربه‌های همه ماست.

نمایش «تجربه‌های اخیر» از روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ به مدت زمان ۶۰ دقیقه در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود. ضمن اینکه مرحله فروش بلیت این اثر نمایشی از روز پنجشنبه هشتم اردیبهتشت ماه آغاز می‌شود.

این نمایش از روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ به مدت زمان ۶۰ دقیقه در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود. ضمن اینکه مرحله فروش بلیت این اثر نمایشی از روز پنجشنبه هشتم اردیبهتشت ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است