دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران حضوری برگزار می‌شود

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا کریمی‌صارمی دبیر و بنیانگذار جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران گفت: دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران قرار است به‌صورت حضوری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران برگزار شود.

وی با بیان این خبر گفت: دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران پیش از این قرار بود با کمرنگ شدن کرونا از ۱۵ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شود که با گسترش دوباره آن، این اتفاق میسر نشد اما خوشبختانه با کاهش موج ابتلا به ویروس کرونا این دوره از جشنواره در روزهای ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار می‌شود.

دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در پایان خاطرنشان کرد: حضور ۸۵ کشور جهان، بیش از ۱۵۰۰ عنوان فیلم، داوری هفت بخش جشنواره، چاپ کاتالوگ و کتاب‌های تخصصی، برگزاری ۲۰ نشست در کنار بیش از ۲۵۰ نوبت نمایش، طی پنج روز و حضور ۳۰ شرکت معتبر پویانمایی بخشی از برنامه‌های آماده شده در این رویداد است.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/