فیلمبرداری «پسر کوچک و جنگل» آخرین اثر گیورگی اواشویلی به پایان رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۲
با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی؛

فیلمبرداری «پسر کوچک و جنگل» آخرین اثر گیورگی اواشویلی به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم سینمایی «پسر کوچک و جنگل» به کارگردانی گیورگی اواشویلی با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی به پایان رسید.

به گزارش صبا، فیلمبرداری فیلم سینمایی «پسر کوچک و جنگل» به کارگردانی گیورگی اواشویلی فیلمساز مطرح گرجستانی و با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی در کشور گرجستان به پایان رسید.

فیلم سینمایی «پسر کوچک و جنگل» محصول مشترک کشورهای گرجستان و فرانسه به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلمساز سرشناس گرجستانی گیورگی اواشویلی Giorgi Ovashvili و با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی سینماگر ایرانی در لوکیشن‌های سخت و مملو از برف و کولاک کشور گرجستان به پایان رسید و هم اکنون در آخرین مراحل فنی قرار دارد.

عرفان قبادی به عنوان دستیار فیلمبردار و همچنین داریا اصلانی به عنوان دستیار نور از ایران، در کنار تورج اصلانی در گروه فیلمبرداری این اثر سینمایی حضور داشتند.

تورج اصلانى در سمت مدیر فیلمبردارى پروژه‌های داخلی و بین‌المللی، سال‌ها در جشنواره‌هاى مختلف دنیا حضور داشته و جوایز جهانی را هم از آن خود کرده است.

گیورگی اواشویلی کارگردانی فیلم «جزیره ذرت» Corn island را در کارنامه هنری خود دارد که نماینده کشور گرجستان در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار بود و نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی در سال ۲۰۱۶ نیز شد.

تورج اصلانی قرار بود مدیریت فیلمبرداری «جزیره ذرت» را در سال ۲۰۱۴ بر عهده داشته باشد که به دلیل همکاری نکردن سفارت کشور آلمان در ایران و ندادن ویزا، این همکاری هشت سال بعد در فیلم «پسر کوچک و جنگل» به نتیجه نشست.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است