عنوان فیلم جدید دیوید اُ راسل مشخص شد/ رونمایی از چهره مارگو رابی و کریستین بیل | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۲

عنوان فیلم جدید دیوید اُ راسل مشخص شد/ رونمایی از چهره مارگو رابی و کریستین بیل

عنوان فیلم جدید دیوید اُ راسل که قرار است ماه نوامبر راهی سینماها شود، منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، جدیدترین فیلم دیوید اُ راسل سرانجام در کانون توجه قرار گرفت. روز گذشته اولین تصویر از فیلم تازه کارگردان نامزد اسکار آمریکایی به همراه عنوان رسمی آن منتشر و اعلام شد. عنوان فیلم جدید راسل  «آمستردام» است و قرار است روز ۴ نوامبر اکران شود.

بنا به اعلام تونی چمبرز مدیر اجرایی کمپانی دیزنی، این فیلم یک اثر مربوط به دوره ای تاریخی است که جان دیوید واشنگتن، مارگو رابی و کریستین بیل در نقش های اصلی آن حضور دارند و به عنوان یک اثر «حماسی جنایی رمانتیک اوریجینال» شناخته می شود.

این پروژه به کارگردانی راسل خالق فیلم های «شیادی آمریکایی» و «دفترچه بارقه امید» زیر نظر استودیوی قرن بیستم منتشر می شود.

در این فیلم به جز جان دیوید واشنگتن، مارگو رابی و کریستین بیل بازیگران مشهور دیگری شامل تیلور سوییفت، کریس راک، زویی سالدانیا، مایکل شانون و رابرت دنیرو حضور دارند. درحال حاضر اطلاعات کمی درباره این پروژه وجود دارد.

داستان «آمستردام» در دهه ۱۹۳۰ میلادی در یک دنیای عجیب و غریب و مرموز می گذرد، جایی که سه نفرِ قصه یعنی بیل، رابی و واشنگتن خود را در مرکز یکی از مرموزترین توطئه های تاریخ آمریکا پیدا می کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است