خبری از «آهوی من مارال» نیست/ «قصه هزار افسون» در انتظار پخش است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۴
اتابک نادری در گفتگو با صبا:

خبری از «آهوی من مارال» نیست/ «قصه هزار افسون» در انتظار پخش است

اتابک نادری می گوید خبری از ادامه ساخت سریال «آهوی من مارال» که مدتی است متوقف شده است، نیست.

اتابک نادری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا پیرامون کارهای جدید خود اظهار کرد: چند وقتی است که در فیلم و سریالی جلوی دوربین نرفته‌ام. آخرین کاری که در آن حضور داشتم «آهوی من مارال» نام داشت. در این کار نزدیک به چهار ماه جلوی دوربین بودم ولی افسوس مشکلات مالی اجازه نداد کار تا انتها پیش برود.

وی افزود: پس از تعطیلی این سریال گفته شد که تعطیلی مجموعه موقتی خواهد بود اما هنوز بعد از نزدیک به یک سال از ادامه فیلمبرداری خبری نیست. در این اثر حسن معجونی، ترلان پروانه، گوهر خیراندیش، فریبا کوثری، بهناز جعفری و… از جمله هنرمندانی هستند که در این کار حضور داشتند.

این بازیگر ادامه داد: سریالی دیگر با عنوان «قصه هزار افسون» را آماده پخش از پلتفرم‌ها دارم. کارگردانی این مجموعه را سعید عباسی برعهده داشت. بازی من در این سریال بهمن و اسفند سال گذشته انجام شد.

نادری در پایان تاکید کرد: چندی پیش فیلم سینمایی «طرلان» را در حال و هوای بومی به عنوان تهیه‌کننده و بازیگر داشتم. این اثر که چندی پیش در پلتفرم هاشور اکران آنلاین شد، سید محمد حسینی کارگردانی کرده است. فیلم روایتگر پسری به نام طرلان است که در جریان اتفاقات و رویدادهایی معمول زندگی با واکنش ها و باورها و در برخی موارد خرافه سازی های مردم روستا گریبانگیر می شود و …

فیلم سینمایی «طرلان» با بازی فریبا مهرزاد، داور فرمانی، ایلیا نوریان، یاشار نادری، ضیغم اسماعیلی، محمدرضا خدایی، بهمن صفاریان، شبنم قلی‌خانی و اتابک نادری، امیررضا رحیمی‌نسب، ال‌آی شیری و آریا افراشته ساخته شده است.

فیلمنامه‌ «قصه‌ هزار افسون» را محبوبه عرب‌قنبری نوشته و سعید عباسی با مشاوره‌ مهدی فرجی برای پخش در شبکه‌ نمایش خانگی کارگردانی می‌کند.

بازیگران سریال عبارتند از پژمان بازغی، بهنوش بختیاری، شبنم قلی‌خانی، سیاوش مفیدی، نگار عابدی، سوسن پرور، فخرالدین صدیق شریف، وحید شیخ‌زاده، آرش نوذری، آرش میراحمدی، میثم رستگاری، شهرام عبدلی، مختار سائقی، ساناز سماواتی، بهار نوحیان، مهران رجبی، خشایار راد، ساعد هدایتی، شهین تسلیمی، ونوس کانلی، ساشار بابایی، افشین سنگ‌چاپ، محمد رضا حیاتی، اتابک نادری، آتش تقی‌پور، مینا نوروزی، مانی رحمانی، علی مسلمی، حسام خلیل‌نژاد، ایمان اسدی، جواد زیتونی، حسن حسینیان، مهدی جعفری، فاطمه مرتاضی و بازی‌گران کودک: مهبد بیور، امیرعلی غفاری، محمدحسین دمنه، محنا پیراسته، آیدا مولوی، آترین عباسی، آلین عباسی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است