بازیگران زن نمایش «جنون محض» معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۴

بازیگران زن نمایش «جنون محض» معرفی شدند

چهار بازیگر زن نمایش «جنون محض» ساخته علیرضا کوشک‌جلالی معرفی شدند.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی گروه، الهام پاوه‌نژاد، دیبا زاهدی، صدف اسپهبدی و الهه فرازمند بازیگران نمایش «جنون محض» ساخته علیرضا کوشک‌جلالی شدند.

علیرضا کوشک‌جلالی نویسنده، مترجم، مدرس و کارگردان تئاتر، قصد دارد، جدیدترین اثر خود را در خرداد‌ماه سال ۱۴۰۱، در یکی از تماشاخانه‌های شهر تهران روی صحنه ببرد.

این نمایش با نمایشنامه نوشته مایکل فرین با نام «جنون محض» اجرا می‌شود که کمدی برگزیده سال ۱۹۸۲ انگلستان است.

ازجمله آثاری که پیش از این توسط این کارگردان در ایران به اجرا در آمده است، می‌توان به مسخ، پستچی پابلو نرودا (اجراهای تحسین شده در جشنواره سال۱۳۷۸)، بازرس، موسیو ابراهیم و گل های قرآن (بهترین اجرا در سال۱۳۸۶، از طرف انجمن منتقدان خانه تئاتر، دعوت شده به شهر کلنِ آلمان۲۰۱۷)، راهزنان (دعوت به یکی از معتبرترین فستیوال های بین المللی آلمان -فستیوال شیلر در سال۱۳۹۲)، خدای کشتار، روبینسون کروزو (بهترین اجرا در چهارچوب جشنواره فجر، استان خراسان رضوی، اجرا در فسیوال‌های بین‌المللی (آلمان، کلن و مانهایم، ترکیه، بوسنی هرزگوین و قزاقستان)، در انتظار آدولف، آرت و… اشاره کرد. این نویسنده با تجربه تئاتر، برای نمایشنامه پا برهنه، لخت، قلبی در مشت جایزه نمایشنامه نویسی آلمان را دریافت کرد.

پیش از این حضور، حمیدرضا علی‌نژاد و هاتف کلاته به عنوان تهیه کننده، بهزاد جاودان‌فرد به عنوان مجری طرح، امیر قالیچی مدیر روابط عمومی، امیر پارسائیان مهر مدیر امور رسانه در نمایش «جنون محض» قطعی شده بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است