«یار وفادار» به بازار موسیقی آمد/ شروع تور کنسرت گروه «آوای موج» از کرمان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۰

«یار وفادار» به بازار موسیقی آمد/ شروع تور کنسرت گروه «آوای موج» از کرمان

سرپرست گروه موسیقی «آوای موج» با بیان اینکه قطعه جدید «یار وفادار» توسط این گروه منتشر شده است از اجرای تور کنسرت «آوای موج» در ایران خبر داد.

به نقل از روابط عمومی، قطعه «یار وفادار» تازه‌ترین اثر گروه «آوای موج» است که با آهنگسازی، ترانه سرایی و خوانندگی عیسی سلیمیان در سبک موسیقی پاپ بندری تولید و منتشر می‌شود.

محسن آقایی سرپرست گروه موسیقی «آوای موج» درباره جزئیات این اثر بیان کرد: «یار وفادار» اولین قطعه‌ای است که «آوای موج» در سال ۱۴۰۱ منتشر می‌کند. تنظیم قطعه را حامد سلیمی‌فر برعهده دارد و احسان احمد زاده میکس و مسترینگ آن را انجام داده است.

وی ادامه داد: نوازندگی سرنا و نی‌انبان برعهده من است و امین سلیمیان، سیاوش آزاد، سهند امامزاده و نیما تنگسیری نیز ازجمله دیگر نوازنده‌های گروه «آوای موج» هستند که در این اثر به هنرنمایی پرداخته اند. همچنین میثم قیصی‌زاده عکاس و محسن محمدی طراح کاور و سازنده تیزر از دیگر عوامل این اثر هستند.

سرپرست گروه موسیقی «آوای موج» از برگزاری تور کنسرت جدید این گروه خبر داد و گفت: سال ۱۴۰۱ پس از دو سال تعطیلی کنسرت‌ها و فراز و نشیب‌ها، تور کنسرت‌ داخل ایران را برنامه ریزی کرده‌ایم که با اجرا در شهر کرمان آغاز خواهد شد. در ادامه به شهرهای بوشهر، رشت، لاهیجان، انزلی، تهران، شیراز، اهواز و شاهین‌ شهر نیز سفر می‌کنیم.

آقایی درباره اجراهایی که «آوای موج» در اکسپو ۲۰۲۰ دبی داشت، تصریح کرد: با همراهی دیگر دوستان هنرمندم، اجراهای مختلفی از موسیقی و آیین‌های بوشهری را در پاویون جمهوری اسلامی ایران روی صحنه بردیم و در اتفاقی جالب توجه با گروه‌های موسیقی خارجی از پاویون‌های استرالیا، برزیل، قطر، تایلند و افغانستان نیز اجرای مشترکی برگزار کردیم که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

وی در پایان بیان کرد: قطعه دیگری به نام «پری» هم تولید و آماده کرده‌ایم که به زودی منتشر خواهد شد.

قطعه بندری «یار وفادار» با اجرای عیسی سلیمیان و گروه موسیقی «آوی موج» از طریق تمام سایت‌ها و رسانه‌های رسمی موسیقی در ایران، قابل دانلود و دریافت رایگان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000