تیزر مجموعه «رادیو مستند» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳

تیزر مجموعه «رادیو مستند»

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، کارگردان و تهیه‌کننده «رادیو مستند» با اشاره به سوژه این مجموعه گفت: «رادیو مستند» پشت صحنه‌ای از برنامه‌های مهم و شاخص شبکه‌های مختلف رادیویی است که در قالب مستند تولید شده از شبکه مستند سیما پخش می‌شود. می‌توان گفت به نحوی این برنامه سعی دارد صفر تا صد تولید یک برنامه رادیویی را به نمایش بکشد.

سعید رسولی درباره چرایی ساخت چنین مجموعه‌ای گفت: معمولا مردم صدای مجریان برنامه‌های رادیویی را می‌شنوند و تصاویری از پشت صحنه آنها نمی‌بینند. به همین دلیل ترغیب شدیم که چنین مستندی بسازیم. در این مجموعه با عوامل بر برنامه مصاحبه کرده و آنان فرایند ساخت برنامه را به ما توضیح می‌دهند؛ ما هم تلاش می‌کنیم که این تلاش ها را به تصویر بکشیم.

او درباره موضوع این ۵ قسمت توضیح داد: اولین قسمت که شب گذشته پخش شد پشت صحنه برنامه محبوب و معروف «صبح جمعه با شما» است که در ۱۸ دقیقه آماده شده است. قسمت دیگر پشت صحنه برنامه رادیویی «خانه، زندگی» است که اختصاص به رادیو سلامت دارد و برنامه‌ای نمایشی است.

این کارگردان گفت: هم‌چنین سراغ برنامه‌های «از فوتبال چه خبر» و «خط اول» که از رادیو ورزش پخش می‌شود رفته‌ایم و مستندی از پشت صحنه آنان از تلویزیون پخش می‌شود. مجری برنامه «خط اول» آقای مسعود اسکویی از چهره‌های سرشناس در عرصه روزنامه‌نگاری ورزشی است. قسمت دیگر نیز پشت صحنه‌ای از یک شیفت شبانگاهی رادیو پیام است که با اجرای آقای فروتن هر شب از رادیو پیام پخش می‌شود.

این مستندساز درباره معیار انتخاب خود برای برنامه‌های رادیویی گفت: عمدتا برنامه‌هایی را انتخاب کردیم که یا بین مردم محبوبیت دارد و پرمخاطب است و یا اینکه جزء برنامه‌های قدیمی و شاخص رادیو محسوب می‌شود. برای مثال برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» یکی از همین برنامه‌های قدیمی است که بیش از ۷ دهه است روی آنتن می‌رود.

رسولی درپایان درباره تعداد قسمت‌های این مجموعه و زمان پخش آن گفت: تاکنون ۱۵ قسمت از این مجموعه ضبط شده و احتمالا به بیش از ۲۰ قسمت خواهد رسید. اما به مناسبت فرارسیدن عید فطر ۵ قسمت از این مجموعه انتخاب شده و از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می رود.

برچسب ها:

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

نظرات

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

ویدئوهای مرتبط