فهرست انیمیشن‌های جشنواره «انسی» ۲۰۲۲ اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۵

فهرست انیمیشن‌های جشنواره «انسی» ۲۰۲۲ اعلام شد

فهرست انیمیشن‌های بخش مسابقه جشنواره «انسی» ۲۰۲۲ اعلام شد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، دو تا از موردانتظارترین انیمیشن های اروپایی امسال جهانی یعنی انیمیشن «جنگ‌های تک‌شاخ» ساخته آلبرتو وازکوئز و «بید نابینا، زن خفته» ساخته پیر فولدز در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی فرانسه؛ بزرگ‌ترین فستیوال انیمیشن جهان به نمایش در می‌آیند.

مسئولان جشنواره فیلم انسی روز دوشنبه ۲ می فهرست فیلم های انیمیشن این دوره را معرفی کردند.

بنا به اعلام مارتین ژان دبیر هنری فستیوال، جشنواره انسی امسال که از روز ۱۳ تا ۱۸ ژوئن برگزار می‌شود نشان دهنده نشاط عرصه انیمیشن و پیشرفت فوق‌العاده تولیدات جهانی در چند سال گذشته است.

در این دوره از فستیوال در بخش مسابقه اصلی، «بید نابینا، زن خفته» محصول فرانسه، کانادا و لوکزامبورگ، «شارلوت» محصول فرانسه، کانادا و بلژیک، «خداحافظ دانگلیس» محصول ژاپن، «جزیره» محصول محصول فرانسه، بلژیک و رومانی، «سگ ها و ایتالیایی ها اجازه ندارند»، «نیکلاس کوچولو می تواند خوشحال باشد» محصول فرانسه و لوکزامبورگ، «مایوگا روی شنل» محصول ژاپن، «رابطه عاشقانه من با ازدواج» محصول آمریکا، لتونی و لوکزامبورگ، «نایولا» محصول پرتغال، بلژیک، هلند و فرانسه و«جنگ‌های تک‌شاخ» محصول اسپانیا و فرانسه حضور دارند.

در این دوره در بخش پروژه های در حال تولید انسی نیز آثاری اعلام شدند که از شاخص ترین های آن می توان به پروژه «شیشه ساز» ساخته عثمان ریاض از پاکستان و «گرانبهاترین محموله» ساخته میشل آزاناویسوس اشاره کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است