داوران بخش مسابقه جشنواره ملی پانتومیم معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۱

داوران بخش مسابقه جشنواره ملی پانتومیم معرفی شدند

با حکم دبیر جشنواره ملی پانتومیم ایران، علیرضا ناصحی، یاسر خاسب و یونس ولی پور به عنوان داوران بخش مسابقه این رویداد هنری انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی پانتومیم، داوران بخش مسابقه جشنواره ملی پانتومیم ایران با حکم ساسان قجر دبیر جشنواره معرفی شدند.

در جشنواره امسال ۱۲ اثر از استان های مختلف کشور در بخش مسابقه با یکدیگر به رقابت می پردازند و آثار شرکت کنندگان توسط علیرضا ناصحی، یاسر خاسب و یونس ولی پور مورد ارزیابی و قضاوت قرار می گیرد.

علیرضا ناصحی بازیگر و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینما و صداپیشه است و در اجراهای زیاد پانتومیم در داخل و خارج از کشور داشته و جوایز متعددی نیز در این زمینه کسب کرده است که از آن جمله می توان به مقام دوم بازیگری پانتومیم در اولین جشنواره پانتومیم حوزه هنری برای نمایش سه تابلو، مقام سوم جشنواره پانتومیم بوشهر، مقام دوم جشنواره دانشجویی پانتومیم، اجرای پانتومیم ویلن نواز در پاریس سال۲۰۰۰، اجرای مایم و پاگانینی در اداره تئاتر و کسب مدال نخست جشنواره نمایش های کوتاه جشنواره ارسباران اشاره کرد.

یاسر خاسب بازیگر، کارگردان و مدرس دانشگاه و سرپرست گروه بدن دیوانه است. یاسر خاسب از سال ۱۳۸۴ تاکنون اجراهای متعدد در حوزه پانتومیم، پانتومیم عروسکی، پرفورمنس های متعدد تک یا چند نفره، در ایران و خارج از کشور داشته است. وی از مدرسان بین المللی پرفورمنس نیز به شمار می رود و کارگاه های بین المللی پرشماری را در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است.

یونس ولی پور کارگردانی نمایش های زیادی را در حوزه پانتومیم بر عهده داشته است و سابقه تدریس در دانشگاه های داخل و خارج از کشور را نیز در کارنامه حرفه ای خود به همراه دارد.

جشنواره ملی پانتومیم ایران از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت امسال با ریاست امرالله حسنی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و دبیری ساسان قجر در استان زنجان برگزار می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است