تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره «تئاتر شهرزاد» تا ۳۰ خرداد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۰

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره «تئاتر شهرزاد» تا ۳۰ خرداد

مهلت ثبت‌‌نام در دومین جشنواره ملی تئاتر شهرزاد تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره، ثبت‌نام دومین جشنواره «تئاتر شهرزاد» تمدید شد. طبق فراخوان مهلت ارسال آثار ۳۰ اردیبهشت ماه به پایان می رسد که بنا به تصمیم دبیرخانه و با توجه به تعطیلات نوروز و درخواست هنرمندان این فرصت یک ماه تمدید شده است.

هنرمندان متقاضی حضور در جشنواره حداکثر تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ فرصت دارند فرم شرکت در دومین دوره‌ تئاتر شهرزاد را از سایت این مجموعه به نشانی shahrzadtheater.ir دانلود و تکمیل کرده و به همراه ۶ نسخه نهایی فیلم اجرای خود به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

دومین جشـنواره «تئاتر شهرزاد» که شهرزاد جعفری ریاست آن را به عهده دارد با طراحی و دبیری مسعود دلخواه با موضوع «تئاتر و هنر پرفورمنس در ایران» در ۲ بخش نمایش‌های متن محور و پرفورمنس آرت برگزار می‌شود.

دومین جشـنواره «تئاتر شهرزاد» با هدف فعال کردن استعدادها و انرژی‌های نهفته در هنرمندان دوران کرونا، کمک به گسترش فرهنگ تئاتر، حمایت از متون نمایشی ارزشمند و فراهم آوردن شرایط مناسب برای معرفی و اجرای عمومی آثار برتر برگزار می شود.

اطلاعات مورد نیاز در سایت پردیس تئاتر شهرزاد به آدرس www.shahrzadtheater.ir قرار دارد و واتساپ/ تلگرام به شماره: ۰۹۲۱۳۹۵۹۵۳۹ هم در اختیار هنرمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است