آمار بازدید تلوبیون در رمضان ۱۴۰۱ اعلام شد/ «از سرنوشت» و «زندگی پس از زندگی» در صدر | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۹

آمار بازدید تلوبیون در رمضان ۱۴۰۱ اعلام شد/ «از سرنوشت» و «زندگی پس از زندگی» در صدر

براساس آمار تلویزیون تعاملی تلوبیون، سریال «از سرنوشت» با بیش از 10 میلیون بازدید و برنامه «زندگی پس از زندگی» با 5.5 میلیون بازدید، پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون در بازپخش اینترنتی بودند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی تلوبیون، پرمخاطب‌ترین برنامه‌های ماه رمضان ۱۴۰۱ تلویزیون در آرشیو اینترنتی اعلام شد و براساس آمار تلوبیون، فصل چهارم سریال «از سرنوشت» شبکه دو سیما موفق شد بیشترین سهم تماشای آنلاین را در میان برنامه‌ها از آن خود کند.

در میان سریال‌های رمضانی تلویزیون، ۲۸ قسمت نخست فصل چهارم سریال «از سرنوشت» با ۱۰,۸۴۴,۳۸۸ بازدید تا روز عید فطر در رتبه نخست قرار گرفت. هر قسمت از این سریال که از شبکه دو سیما پخش شد، به طور میانگین ۳۸۷ هزار مرتبه بازدید داشت.

همچنین قسمت اول سریال «از سرنوشت» که در نخستین روز ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش شد، با ۷۵۰ هزار بازدید، رکورددار تماشای یک قسمت از یک سریال در این روزها شد. فصل چهارم سریال «از سرنوشت» در ۴۸ قسمت ساخته شده و پخش آن تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

۲۵ قسمت از فصل دوم سریال «نجلا» که از ۱۴ اردیبهشت در ماه رمضان پخش شد، با ۶,۳۹۵,۳۵۵ بازدید دومین سریال محبوب کاربران تلوبیون در این ماه بود. هر قسمت از این سریال که از شبکه سه سیما پخش شد، به طور میانگین ۲۵۰ هزار مرتبه بازدید داشت.

این سریال از نخستین روز سال ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه رفت و بعد از ۳۶ قسمت مجموعا به ۸,۹۲۹,۵۳۲ بازدید رسید.

سریال «خوشنام» هم با ۴,۸۵۱,۳۶۵ بازدید در ماه رمضان، سومین سریال پرمخاطب کاربران تلوبیون در این ایام شد. ۲۴ قسمت از این سریال از شبکه یک سیما پخش شد و هر قسمت آن به طور میانگین ۲۰۲ هزار بازدید داشت.

پخش این سریال ۳۲ قسمتی همچنان ادامه دارد.

سریال شبکه پنج سیما، «مسافران شهر» هم در ماه رمضان هر شب روی آنتن رفت و بعد از ۲۴ قسمت به ۱,۳۸۰,۴۳۸ بازدید رسید که هر قسمت از این سریال ۵۷ هزار مرتبه بازدید در بازپخش آنلاین داشت.

سریال «جلال» هم در ۱۵ قسمت از شبکه افق پخش شد و به ۲۵,۳۵۳ بازدید رسید.

رکوردشکنی دوباره‌ «زندگی پس از زندگی» در تلوبیون

در میان برنامه‌های تلویزیونی ویژه‌ ماه رمضان در سال ۱۴۰۱، برنامه «زندگی پس از زندگی» برای دومین سال متوالی رکورددار پربازدیدترین برنامه غیرنمایشی تلوبیون در این ماه شد. قسمت‌های اصلی این برنامه ۵,۲۹۲,۸۱۶ مرتبه و کلیپ‌های برگزیده‌ی آن ۳,۴۶۰,۳۶۶ مرتبه تماشا شدند. مجموع بازدید این برنامه به ۸,۷۵۳,۱۸۲ مرتبه تماشا رسید.

قسمت پخش شده‌ «زندگی پس از زندگی» در دوم اردیبهشت با ۹۸۰,۴۱۵ مرتبه تماشا، پربازدیدترین ویدیوی آرشیو برنامه‌های تلویزیون در تلوبیون از ابتدای سال ۱۴۰۱ شده است.

«در پناه عشق» که با اجرای مژده لواسانی از شبکه دو سیما پخش می‌شد، با ۳۲,۴۶۱ بازدید قسمت‌های اصلی و ۱۱۵,۸۲۱ بازدید کلیپ‌های برگزیده و «ماهِ ماه» ویژه‌برنامه شبکه سلامت سیما، با ۱۵,۳۶۹ بازدیدِ قسمت‌های اصلی و ۱۹۳,۹۵۹ بازدید کلیپ‌های برگزیده از دیگر برنامه‌های پرمخاطب تلوبیون در ماه رمضان بودند.

در میان برنامه‌های ویژه سحرگاهیِ ماه رمضان، «ماه طلایی» شبکه پویا با ۱۳۴,۵۸۶ مرتبه تماشا برای قسمت‌های اصلی در رتبه نخست قرار گرفت.

«ماه من» ویژه برنامه سحرگاهی شبکه سه سیما با ۵۲,۵۵۸ بازدید قسمت‌های اصلی و ۲۴۳,۶۷۹ بازدید کلیپ‌های برگزیده در رتبه دوم و «ماه خدا» ویژه برنامه سحرگاهی شبکه یک سیما با ۲۶,۶۷۳ بازدید قسمت‌های اصلی و ۱۶۶,۸۱۶ بازدید کلیپ‌های برگزیده در رتبه سوم قرار گرفتند.

«وقت سحر» ویژه‌برنامه سحرگاهی شبکه افق نیز با آمار ۱۹,۱۲۱ مرتبه تماشا برای قسمت‌های اصلی و ۱۰۱,۰۰۲ مرتبه تماشا برای کلیپ‌های برگزیده در رتبه چهارم قرار گرفت.

«دعوت» محبوب‌ترین ویژه برنامه افطار تلویزیون در تلوبیون

در میان برنامه‌های ویژه افطار نیز برنامه «دعوت» که از شبکه یک سیما پخش شد، با ۳۴۷,۱۵۷ مرتبه تماشا در قسمت‌های اصلی در رتبه نخست قرار گرفت. کلیپ‌های برگزیده این برنامه ۱,۴۶۰,۱۹۲ بازدید کسب کرد و در مجموع به آمار ۱,۸۰۷,۳۴۹ مرتبه تماشا رسید.

«مثل ماه» ویژه برنامه افطار شبکه سه سیما با ۸۳,۸۲۸ بازدید قسمت‌های اصلی و ۳۸۶,۰۴۹ بازدید کلیپ‌های برگزیده در رتبه دوم و «هیوا» ویژه برنامه افطار شبکه پنج با ۲۸,۴۹۴ بازدید قسمت‌های اصلی و ۱۰۸,۲۲۱ بازدید کلیپ‌های برگزیده در رتبه سوم قرار گرفت.

«آدم‌های خوب شهر» ویژه‌برنامه افطار شبکه دو نیز به آمار ۱۳,۳۰۶ مرتبه تماشا برای قسمت‌های اصلی و ۱۲۶,۷۵۴ مرتبه تماشا برای کلیپ‌های برگزیده رسید و چهارم شد.

یکی از رکوردهای تلوبیون در ماه رمضان، حضور همزمان کاربران در شب‌های قدر به منظور تماشای ویژه‌برنامه‌های شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی از اماکن مذهبی و هیات بود. در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بیش از ۷۰ هزار کاربر همزمان، در شب بیست‌ویکم ماه رمضان ۸۳ هزار کاربر همزمان و شب بیست‌وسوم ماه مضان و سومین شب قدر ۸۷ هزار کاربر همزمان ویژه‌های برنامه‌های شبکه‌های سراسری رادیویی و تلویزیونی را به صورت آنلاین تماشا کردند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000