افتتاح دوره مجازی غیرهم‌زمان روش تدریس کتاب‌های بنیاد سعدی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۵

افتتاح دوره مجازی غیرهم‌زمان روش تدریس کتاب‌های بنیاد سعدی

مراسم افتتاحیه «دوره مجازی غیرهمزمان روش تدریس کتاب‌های بنیاد سعدی» یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت مجازی صبح برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، مراسم افتتاحیه دوره مجازی غیرهمزمان روش تدریس کتاب‌های بنیاد سعدی به صورت مجازی با حضور رییس و معاونان بنیادسعدی و برخی استادان این حوزه، فردا یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

با هدف آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، بنیاد سعدی تاکنون موفق به تالیف بیش از ۴۰ کتاب با همکاری استادان و صاحب‌نظران این حوزه شده است. این کتاب‌ها براساس استاندارد مرجع آموزش زبان فارسی در هفت سطح نوآموز، مقدماتی، پیش میانی، میانی، فوق میانی، پیشرفته و ماهر تالیف شدند.

دوره غیرهمزمان روش تدریس کتاب های بنیاد سعدی نیز با هدف آشنایی بیشتر با مجموعه تالیف شده و همچنین نحوه تدریس آنها تعریف شده است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی های این دوره، نداشتن محدودیت زمانی و مکانی برای شرکت کنندگان است. محتوای دوره شامل ویدیوهای آموزشی تعاملی، متن ویدیوها، منابع مرتبط و آزمون برخط است که از جلسه صفرآموزشی، هفت بخش مربوط به هفت کتاب بنیاد سعدی، نظرسنجی، آزمون پایانی و مرجله پایانی، مرحله صدور و دریافت گواهی در صورت قبول شدن در آزمون پایانی است.

شرکت در آزمون پایان جلسات اختیاری است اما در صورت نیاز به دریافت گواهی، شرکت در تمامی آزمون پایان جلسات الزامی‌ست. آزمون های مستمر و پایانی در پایان جلسات نیز آزمونی از تمام محتوای دوره است که تصحیح آن به صورت خودکار صورت می گیرد و کاربر می‌تواند نتیجه آزمون را لحظاتی پس از آن مشاهده کند. گواهی دوره در صورت مشاهده تمام جلسات و کسب نمره قبولی در آزمون‌های مستمر و پایانی به‌صورت الکترونیکی صادر می‌شود و این گواهی دارای کد و لینک اعتبارسنجی از طریق وبگاه بنیاد سعدی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مراسم افتتاحیه از راه پیوند http://S1f.ir/ceremony وارد نشست مجازی شوند. متقاضیان شرکت در دوره نیز می توانند از تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در آدرس http://S1f.ir\teachbook ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است