«ستایش» مجدد روانه آی‌فیلم می‌شود/ پخش سه فصل سریال تا پایان تابستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷

«ستایش» مجدد روانه آی‌فیلم می‌شود/ پخش سه فصل سریال تا پایان تابستان

سه فصل سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی به ترتیب از چهارشنبه 21 اردیبهشت ساعت 22 از شبکه آی فیلم بازپخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، سه شنبه ۲۰ اردیبشهت ۱۴۰۱ آخرین قسمت از سریال ۶۵ قسمتی «آنام» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کندگی اسماعیل عفیفه ساعت ۲۲ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و از روز بعد چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت فصل اول سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سعید مطلبی و تهیه کنندگی آرمان زرین‌کوب به عنوان سریال جایگزین روانه آنتن می‌شود.

فصل اول سریال «ستایش» در ۴۴ قسمت سال ۱۳۸۹ برای اولین‌بار از شبکه سه پخش شد و در ادامه پس از اقبال عمومی به این سریال فصل دوم در ۲۶ قسمت سال ۱۳۹۳ و فصل سوم در ۴۱ قسمت سال ۱۳۹۸ تولید و پخش شد.

حالا سه فصل این سریال از چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت هر شب به غیر از پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و باتوجه به مجموع قسمت‌های «ستایش»، پخش این مجموعه تا پایان تابستان ۱۴۰۱ از شبکه آی‌فیلم ادامه خواهد داشت.

آخرین بار سه فصل این سریال در فروردین ۱۳۹۹ از شبکه آی‌فیلم پخش شده بود.

داریوش ارجمند، مهدی پاکدل، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، امیرمحمد زند، جمشید مشایخی، محمود عزیزی، فرهاد جم، فریبا نادری، حدیث میرامینی، رامسین کبریتی، امیرمحمد زند، محتاج نجومی، قربان نجفی و لاله مرزبان از جمله بازیگران سرشناس این سریال تلویزیونی بودند.

تیراژ فصل اول و دوم سریال «ستایش» را امیرعباس گلاب خوانده بود و اجرای تیتراژ فصل سوم این سریال هم به شهاب مظفری رسید.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است