آزاردهنده است که فیلمنامه‌هایم را دست به دست بگردانم تا تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار پیدا شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۱
داریوش یاری در گفتگو با صبا:

آزاردهنده است که فیلمنامه‌هایم را دست به دست بگردانم تا تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار پیدا شود

داریوش یاری می گوید شرایط تولید در سینما به گونه ای شده که باید فیلمنامه را دست به دست بگردانی تا برای آن سرمایه گذار و تهیه کننده پیدا شود.

داریوش یاری کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا اظهار کرد: پس از سریال «در کنار پروانه‌ها» هنوز ساخت اثر جدیدی را شروع نکرده‌ام البته چند فیلمنامه که خودم نوشته ام در آستانه تولید دارم. یکی از فیلمنامه‌هایم سریالی تلویزیونی است و دیگری مجموعه ای برای نمایش خانگی. همچنین یک فیلمنامه برای سینما نیز آماده جلوی دوربین بردن دارم.

این کارگردان با اشاره به اینکه ترجیحش این است اگر شرایط مهیا باشد کار کردن در فضای پلتفرم‌ها را تجربه کند، ادامه داد: مجموعه‌ای که می‌خواهم آن را در شبکه نمایش خانگی تولید کنم اثری اجتماعی است که در آن رگه‌های عاشقانه نیز دیده می‌شود.

یاری با بیان اینکه شرایط ساخت سریال و فیلم سخت شده است، گفت: متاسفانه به عنوان فیلمسازی که سال ها تجربه کار تخصصی دارم برایم آزاردهنده شده که فیلمنامه‌هایم را دست به دست به دیگران معرفی کنم تا برای آن تهیه‌کننده و سرمایه گذار پیدا شود. ما به عنوان هنرمند توقع داریم قدر زحماتمان دانسته شده و حداقل امکان کارکردن برایمان فراهم باشد.

این فیلمساز درباره شرایط فیلمسازی در پلتفرم‌ها نیز چنین توضیح داد: در این حوزه نیز کارهای خوب و بد وجود دارد اما به دلیل رونقی که پیش آمده آثار خوب به اندازه‌ای تولید شده که به نوعی کارهای بد پوشش داده می‌شود.

این مستنساز در پایان درباره شرایط تولید در سینما نیز تصریح کرد: با این نظر که سینما تحت تاثیر کرونا یا شبکه نمایش خانگی مخاطب خود را از دست داده موافق نیستم چون اگر فیلم خوبی در این حوزه تولید شود مطمئن مخاطب خود را خواهد داشت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است