مدیریت بخش مجازی و حضوری سامان‌دهی خاص می‌خواهد/ روزهای شلوغی در پیش است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۴
مدیر غرفه نشر افق در گفتگو با صبا:

مدیریت بخش مجازی و حضوری سامان‌دهی خاص می‌خواهد/ روزهای شلوغی در پیش است

مدیر غرفه نشر افق در نمایشگاه کتاب درباره فروش و استقبال مخاطبان در روزهای ابتدایی نمایشگاه گفت.

رامین شعبان‌پور مدیر غرفه بزرگسال نشر افق در سی‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار ادبیات صبا عنوان کرد: با توجه به تجربیاتی که داریم معمولا روزهای اول نمایشگاه نسبت به روزهای دیگر خلوت‌تر هستند و پنجشنبه که با روز تعطیل هم‌ مصادف شده است نسبتا جمعیت بهتری در نمایشگاه حاضر شد.

او درباره تازه‌های نشر افق گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب دو سال برگزار نشد، کتاب‌هایی در نشر افق منتشر شده است که در نمایشگاه ارائه نشده‌اند و در سالی که گذشت و سال جدید نیز ما عناوین جدیدی داشتیم. اکنون هم میز تازه‌های ما بخش پرفروش غرفه است.

مدیر غرفه نشر افق درباره حضور نویسندگان و مترجمان در نمایشگاه کتاب اظهار کرد: ما هرسال در نمایشگاه کتاب برنامه‌ای برای دعوت از نویسندگان و مترجمان برای حضور در غرفه و تعامل با مخاطبان داشتیم‌ اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلا برنامه‌ای برای این کار نداریم تا تجمع کم‌تر باشد.

شعبان‌پور در پایان درباره فروش بخش مجازی تصریح کرد: روز اول نمایشگاه، فروش مجازی ما نسبت به حضوری خیلی خوب بود. مدیریت همزمان این دو بخش تجربه اول ما است و سازماندهی خاص خود را می‌خواهد، تاکنون که در این زمینه مشکلی نداشته‌ایم و همه چیز به خوبی پیش رفته است اما در حقیقت هنوز روزهای شلوغی در پیش داریم.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

ندا زنگینه

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است