کارگاه تولید فیلم کوتاه با محوریت کرمانشاه/ جشنواره شبدیز سال آینده برگزار می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۸
در سفر مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به کرمانشاه توافق شد؛

کارگاه تولید فیلم کوتاه با محوریت کرمانشاه/ جشنواره شبدیز سال آینده برگزار می‌شود

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران ضمن بازدید از دفتر کرمانشاه با جمعی از مسئولان استانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذر‌پندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به همراه معاون امور استان‌ها، معاون تولید و مشاور مدیرعامل این انجمن ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ از دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در کرمانشاه بازدید کرد.

در جریان این سفر، مدیرعامل انجمن با صفدری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد که در این دیدار هر دو طرف با اذعان به ظرفیت‌های موجود و نیروی انسانی متخصص و متعهد درباره برگزاری جشنواره منطقه‌ای شبدیز در سال ۱۴۰۲ و برگزاری کارگاه تخصصی تولید فیلم کوتاه با محوریت کرمانشاه توافق کردند.

آذرپندار در ادامه با افشین آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد که در این جلسه هم بر هم‌افزایی و همکاری بیش از پیش انجمن سینمای جوان و حوزه هنری استان تاکید شد تا از توانایی‌های متقابل در تولید و آموزش استفاده شود.

مدیرعامل انجمن سپس در جلسه‌ای در شهرداری کرمانشاه با نادر نوروزی شهردار کرمانشاه و آیت موسوی اجاق نماینده شورای شهر شرکت کرد. در این جلسه هر دو طرف با تاکید بر تاثیر تولیدات تصویری در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه تفاهم‌نامه‌ای را در راستای تولید با موضوعات فرهنگ‌شهروندی در دستور کار قرار دادند.

در پایان این سفر یک روزه، آذرپندار و همراهان با حضور در دفتر انجمن سینمای جوانان کرمانشاه با هنرجویان، اعضا و مربیان دفتر به گفتگو پرداختند و به خواسته‌ها، انتقادات و پیشنهادات ایشان توجه و نکاتی را درباره وضعیت تولید، آموزش و تجهیزات بیان کردند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است