تمرین «جنون محض» ادامه دارد/ حضور در سریال «نیکان» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰
سام کبودوند در گفتگو با صبا:

تمرین «جنون محض» ادامه دارد/ حضور در سریال «نیکان»

سام کبودوند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره تئاتر «جنون محض» و سریال خود توضیحاتی را بیان کرد.

سام کبودوندسام کبودوند بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار سینما و تئاتر خبرگزاری صبا درباره فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مشغول تمرین نمایش «جنون محض» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و سریال «نیکان» به کارگردانی علی سراهنگ هستم.

وی با اشاره به این نکته که قرار بود این سریال در ماه رمضان پخش شود، ادامه داد: این سریال قرار بود برای ماه رمضان به آنتن برسد که آماده نشد و در حال حاضر روزهای پایانی فیلمبرداری خود را سپری می‌کند. در این پروژه پژمان بازغی، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، رضا داوودنژاد، شقایق فراهانی و… حضور دارند.

بازیگر تئاتر «شب دشنه‌های بلند» درباره روند اجرایی نمایش «جنون محض» توضیح داد: قبل از عید نوروز دور هم جمع شدیم و تمرین‌های خود را شروع کردیم. بعد از مدتی آقای کوشک جلالی به آلمان رفتند و از دور تمرین‌ها را رصد می‌کردند. در حال حاضر نیز ما همچنان مشغول تمرین و منتظر روز بازبینی و مترصد دریافت مجوز هستیم. در همین حین دکور نمایش نیز در حال نصب داخل سالن است. به امید خدا و اگر مشکل خاصی پیش نیاید از ۱۶ خرداد اجرای خود را شروع خواهیم کرد و فعلا قرار است ۳۰ اجرا برویم.

وی درباره گروه بازیگران این نمایش گفت: خداراشکر گروه هم‌دل و خوبی داریم و تمام بچه‌ها هم‌جنس هم هستند و هیچ مشکلی نداشته‌ایم. «جنون محض» کار پر بازیگری است که باتوجه به موضوع آن که درباره یک گروه تئاتری است، تماما برمبنای کار گروهی است و تمام نقش‌ها تاثیرگذاری یک اندازه‌ای دارند.

سام کبودوند در پایان درباره پیشنهادهای دیگر خود گفت: در این مدت کارهای مختلفی پیشنهاد شده اما دلم با آن‌ها نبوده است. نقشی که در سریال علی سراهنگ بازی می‌کنم هم چالش بزرگی برای من بود که آن را با کمال میل پذیرفتم. البته امیدوارم مثل چند کار دیگری که داشته‌ام ازجمله سریال «بعد از آزادی» پس از چند سال و با حذف بسیار به آنتن نرود و بدون مشکل در زمان معین خود پخش شود.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است