مقابل دوربین سروش صحت هستم/ دوست‌دارم بازیگری را کنار اجرا ادامه دهم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۵
مریم ماهور در گفتگو با صبا:

مقابل دوربین سروش صحت هستم/ دوست‌دارم بازیگری را کنار اجرا ادامه دهم

مریم ماهور مجری و بازیگر سریال «راز بقا» درباره تجربه جدید خود به عنوان هنرپیشه در تازه‌ترین سریال سروش صحت و اولویت خود در بازیگری و اجرا توضیح داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، سریال کمدی «راز بقا» به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و کارگردانی سعید آقاخانی این روزها جزو سریال‌هایی است که از طریق پلتفرم فیلم نت در شبکه نمایش خانگی به مخاطبان سریال‌های ایرانی عرضه می‌شود و تاکنون ۱۰ قسمت از این سریال منتشر شده است.

در این سریال بازیگران شناخته شده‌ای مانند سعید آقاخانی کارگردان سریال، بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان‌نژاد، جعفر دهقان و سیروس میمنت حضور دارند، اما در بین بازیگران تعدادی بازیگر حضور دارند که کمتر در مقابل دوربین‌ قرار گرفته‌اند که یکی از آن‌ها مریم ماهور بازیگر جوان سریال «راز بقا» است.

مریم ماهور که سال‌ها البته در مقابل دوربین‌های برنامه‌های تلویزیونی مانند «ترانه باران» شبکه شما قرار گرفته است، در گفتگو با خبرنگار صبا درباره بازی در اولین سریال خود عنوان کرد: بعد از اینکه پرونده برنامه «ترانه باران» به تهیه کنندگی محمد رژدام بسته شد و فرم، عوامل و نام این برنامه به «هفت ترانه» تغییر کرد، مقابل دوربین سریال کمدی «راز بقا» تازه‌ترین ساخته سعید آقاخانی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر وفایی قرار گرفتم که با اتمام تصویربرداری آن تاکنون ۱۰ قسمت از فصل اول آن در پلتفرم «فیلم‌نت» پخش شده است.

وی ادامه داد: سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» به کارگردانی سروش صحت، نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان دیگر سریالی است که در شبکه نمایش خانگی کار می‌کنم و تولید این مجموعه چندین ماه است که آغاز شده و به احتمال فراوان تا حدود سه ماه دیگر از پلتفرم فیلمو پخش خواهد شد.

بازیگر سریال «راز بقا» در واکنش به این سوال که آیا می‌خواهد اجرای برنامه تلویزیونی را کنار بگذارد و به بیشتر به بازیگر بپردازد، عنوان کرد: خیر، قصدی برای کنار گذاشتن اجرا ندارم و بازیگری برای من چالش بسیار جالبی بود که امیدوارم از نظر مخاطبان به خوبی پشت سر گذاشته باشم و اگر برنامه جذابی در تلویزیون داشته باشم.

وی با بیان اینکه در گذشته با فیلم سینمایی «پسر مریم» به کارگردانی علی جعفرآبادی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و جلیل شعبانی مقابل دوربین حضور داشته است، گفت: تفاوتی نمی‌کند که در سریال تلویزیونی بازی کنم یا شبکه نمایش خانگی، اولویت من بازی کردن است و باتوجه به تجربه‌هایی که در اجرای برنامه‌های مختلف در شبکه‌های سه، چهار، آموزش، جام جم، شما و… دارم، سعی می‌کنم برنامه‌های جذاب‌تر و حرفه‌ای تری برای اجرا قبول کنم.

ماهور در پایان عنوان کرد: اگر سریال تلویزیونی با آمار مخاطب سریال‌های «زیرخاکی»، «نون خ» و «پایتخت» به من پیشنهاد شود، حتما قبول می‌کنم، حضور در تلویزیون را در هر شکلی به دلیل آمار بالای مخاطبان آن اولویت کارهای خود قرار می‌دهم، به شرطی که برنامه یا مجموعه باکیفیتی هم باشد.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است