معرفی ۶ آهنگ عجیب در تاریخ موسیقی جهان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶

معرفی ۶ آهنگ عجیب در تاریخ موسیقی جهان

آهنگ هایی در تاریخ موسیقی جهان هستند که به آهنگ های به یاد ماندنی تبدیل شده اند.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، گاهی اوقات آهنگ ها از همان ابتدای بوجود آمدنشان عجیب هستند و یا اینکه برای افراد در آن زمان جالب به نظر می رسند، اما با نگاهی به گذشته متوجه می شویم که این آهنگ ها کاملاً عجیب و غریب هستند. از سوژه های عجیب و غریب گرفته تا اشعار غیرقابل رمزگشایی. البته اشتباه نکنید، فقط عجیب بودن یک آهنگ به این معنی نیست که آهنگ بدی است. بعضا این آهنگ ها بسیار پرطرفدار بودند و همچنان به آن گوش داده می شود. در ادامه به معرفی ۶ آهنگ عجیب در تاریخ موسیقی جهان می پردازیم که به آهنگ های به یاد ماندنی تبدیل شده اند. شما می توانید برای دانلود آهنگ در پی اس ان موزیک  به این سایت مراجعه کنید.

آهنگ Surfin Bird از گروه The Trashmen

این آهنگ در سال ۱۹۶۳ میلادی منتشر شد که از حدود سه جمله کامل تشکیل شده است و بقیه فقط گفتن کلمه پرنده یا bird است. گروه The Trashmen ، درست قبل از انتشار این آهنگ، با آهنگی به نام “Papa-Oom-Mow-Mow” موفقیت بدست آورد، بنابراین موفقیت آن ها دو برابر شد. این آهنگ بیشتر بر صداها تکیه داشت تا کلمات. این تکنیک به وضوح تأثیر خود را گذاشت، زیرا این آهنگ از زمان انتشارش در چندین برنامه تلویزیونی و فیلم ظاهر شد.

آهنگ I Am the Walrus از گروه The Beatles

این آهنگ دیوانه وار و به ظاهر مزخرف توضیحی کاملا ساده دارد: مواد مخدر. اشعار، به اعتراف، نتیجه چندین سفر اسیدی است. همچنین گفته می‌شود که این یک تلنگر یا ادای احترام به باب دیلن است، که آهنگ‌هایش اغلب دارای عبارات بی‌معنی است. لنون همچنین قبل از نوشتن آهنگ یاد گرفت که معلمی در مدرسه قدیمی اش از دانش آموزان می خواهد شعر بیتلز را تجزیه و تحلیل کنند. او مطمئناً چیزهای زیادی برای تجزیه و تحلیل به آنها داد. این آهنگ در سال ۱۹۶۷ میلادی منتشر شده است.

مطلب مرتبط: دانلود آهنگ های آرامش بخش خارجی

آهنگ Horse With No Name از گروه America

این آهنگ درباره این است که چگونه در بیابان نام خود را به خاطر نمی آورید، اما اسب ها نیز در آنجا نام ندارند؟ 🙂 آهنگ جذاب است، اما کاملاً غیر منطقی! در این آهنگ اگر زیاد به سر و ته و معنی آن فکر نکنید، آهنگ بسیار لذت‌بخش‌تری خواهد بود. این آهنگ در سال ۱۹۷۲ منتشر شده است.

آهنگ Having My Baby از Paul Anka

راه‌های کارآمدتری برای اینکه به کسی بفهمانید دوستش دارید، نسبت به بچه دار شدن وجود دارد. مگر اینکه آن کسی پل آنکا باشد! او کاملاً به آن علاقه دارد. نیاز به مدرک؟ به این آهنگ گوش دهید، که جزئیات زیادی را توصیف می کند که چگونه “دانه” او در درون معشوقش “رویش” می کند. این آهنگ در واقع بسیار جذاب است، اما وقتی می ایستید و به آن فکر می کنید، بسیار عجیب به نظر می رسد. این آهنگ در سال ۱۹۷۴ منتشر شده است.

آهنگ Barbie Girl از گروه Aqua

اگر می‌خواهید آهنگی را بشنوید که در آن خواننده به طرز عجیبی خود را (به معنای واقعی کلمه) باربی معرفی و نشان می دهد این همان آهنگ است. این عجیب است زیرا مشخص نیست که آیا این آهنگ برای نقد برداشت های زنانه است یا اینکه در واقع درباره یک باربی بداخلاق است. صرف نظر از این، به جرات می توان گفت این آهنگ بعد از انتشارش در سال ۱۹۹۷ به اوج محبوبیت رسید.

آهنگ Peaches از گروه The Presidents of the United States of America

این آهنگ در سال ۱۹۹۵ منتشر شده است و دو بیت کوتاه دارد و در ادامه فقط گروهی می‌گویند “Movin’ to the country, gonna eat a lot of peaches.”. بیت اول فقط مختصری درباره چرخه زندگی هلو است، و بیت دوم درباره سوراخ کردن هلو برای اینکه مورچه بتواند در آن پنهان شود؟ احتمالاً بهتر است این آهنگ را تحلیل نکنید، بلکه فقط به عجیب بودن آن بخندید و از آن لذت ببرید.

منبع: پی اس ان موزیک

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است