پخش زنده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۷

پخش زنده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی

دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران سه شنبه 3 خرداد به صورت زنده از رادیو ورزش و شبکه‌های سه و ورزش سیما پخش می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صداوسیما، تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه ۳ خرداد هفته جاری در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی میزبان تیم شهر خودروی مشهد خواهد بود.

در رویارویی‌های این دو تیم ۳۴ گل به ثمر رسیده که سهم پرسپولیس ۲۴ گل و سهم شهر خودرو ۱۰ گل بوده است. در هفت دیدار پرسپولیس و شهر خودرو در تهران، پرسپولیس چهار بار پیروز شده و سه دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در دیگر دیدار همزمان این هفته تیم مس رفسنجان نیز در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان میزبان استقلال تهران است.

تیم مس از چهار بازی آخر خود در لیگ برتر ۳ برد و یک باخت دارد و نتایج خوبی به دست آورده است. استقلال تهران نیز از چهار بازی پایانی خود ۲ برد و ۲ تساوی کسب کرده است، با این تفاسیر به نظر می‌رسد آبی پوشان تهران بازی سختی را مقابل مس خواهند داشت.

مس در این مسابقه محرومی ندارد، اما دو بازیکن این تیم مصدوم هستند. محمدرضا سلیمانی به دلیل شکستگی جمجمه و یونس اکبرپور به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو این بازی را از دست دادند.

این بازی‌ها به صورت همزمان و مستقیم از شبکه رادیویی ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز ساعت ۲۰ از برنامه «گزارش ورزشی» پخش خواهد شد.

همچنین شبکه سه سیما دیدار بین دو تیم پرسپولیس و شهر خودرو و شبکه ورزش سیما هم رقابت بین دو باشگاه استقلال تهران و مس رفسنجان را به‌صورت زنده پوشش خواهند داد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است