«سینگو» در جشنواره زلین روی پرده می‌رود/ رونمایی از پوستر بین‌المللی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۷

«سینگو» در جشنواره زلین روی پرده می‌رود/ رونمایی از پوستر بین‌المللی

فیلم سینمایی «سینگو» به کارگردانی علیرضا محمدی روزبهانی و تهیه کنندگی ایرج محمدی در جشنواره زلین در جمهوری چک به نمایش در می‌آید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فیلم، همزمان با اولین حضور فیلم سینمایی «سینگو» در شصت‌و‌دومین دوره جشنواره فیلم زلین، پوستر بین المللی این فیلم که توسط حسام نجفی طراحی شده رونمایی و منتشر شد.

شصت‌و‌دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان زلین از تاریخ ۴ تا ۱۱ خرداد۱۴۰۱ مصادف با ۲۵ می تا یک ژوئن در جمهوری چک برگزار می‌شود.

«سینگو» اولین فیلم سینمایی علیرضا محمدی روزبهانی در مقام کارگردان است؛ او در سال‌های گذشته با فیلم‌های کوتاه در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی حضور داشت و در اولین اثر سینمایی خود سراغ داستانی با قهرمانان کودک و اهمیت محیط زیست در جزیره قشم در جنوب ایران رفته است.

فیلم «سینگو» به تهیه کنندگی ایرج محمدی و به قلم لیلا نیکزاد به نگارش درآمده است و درباره دختری است که سعی دارد کاری بزرگ برای حفظ محیط زیست انجام بدهد.

پروانه نمایش فیلم سینمایی سینگو نیز به تازگی از سوی وزارت ارشاد صادر شده است و‌ پخش بین‌المللی این فیلم برعهده استودیو فیلم چی است.

حدیث ابو صلقی، طاها بهروزپور، زهره اسلامی، امید زینال زاده، کمیل جعفری، یوسف تلنده و با حضور مجتبی رجبی معمار و با هنرمندی بهشاد شریفیان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: علیرضا محمدی روزبهانی، نویسنده فیلمنامه: لیلا نیکزاد، مدیر فیلمبرداری: مجتبی شادرو، تدوین: منوچهر صانعی، طراح چهره پردازی: نوید میر علی، طراح صحنه و لباس: مجتبی رجبی معمار، آهنگساز: شهروز حقی، جلوه‌های ویژه بصری: سجاد مرادی، مدیر صدا برداری: فرخ فدایی، مدیر صداگذاری: عرفان ابراهیمی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: پویان درزی، منشی صحنه: زهرا مهدوی، اصلاح رنگ: پویان آقا بابایی، عکاس: ماندانا خانزاده، مشاور کارگردان: سهیل موفق ،مدیر روابط عمومی : علی زادمهر ، تهیه کننده : ایرج محمدی ،سرمایه گذار : نفیسه خیر اندیش، منصور قنبری،پخش: استدیو فیلم چی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500