تنها عایدی من از «آهوی من مارال» همین عکس روی قوری بود! | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۱
واکنش انتقادی حسن معجونی به پخش نشدن سریال؛

تنها عایدی من از «آهوی من مارال» همین عکس روی قوری بود!

بازیگر نقش ناصرالدین شاه در «آهوی من مارال» که با وجود گذشت دو سال از شروع تولید سریال هنوز پخش نشده است، مطلبی انتقادی نوشت.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون صبا، حسن معجونی بازیگر سینما و تلویزیونی درآخرین تجربه خود در یک سریال شبکه نمایش خانگی، نقش ناصرالدین شاه را در سریال «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی سعید خندق‌آبادی و بهروز خوش‌رزم بازی کرده است.

«آهوی من مارال» با بازی حسن معجونی، شبنم مقدمی، علیرضا کمالی، الهام کردا، علیرضا آرا، لیلا بلوکات، جواد یحیوی، فریبا کوثری، ترلان پروانه، متین ستوده، روزبه حصاری و… تولید خود را از اسفند ۱۳۹۹ آغاز کرده بود ولی هنوز موفق به پایان تولید و پخش نشده است.

حسن معجونی ساعتی پیش در یادداشت کوتاهی در واکنش به بمشخص نبودن شرایط پخش سریال «آهوی من مارال» و پخش سریال «جیران» با فیلمنامه مشابه آن در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: «همین چند ماه پیش با شروع پخش سریال «جیران» سریال «آهوی من مارال» پرونده‌اش بسته شد و تنها عایدی ما همین عکس بود که نقش قوری شد.

یکسال تمام وقت گذاشتیم بی‌دستمزد و کسی نپرسید از کجا می‌خورید. ما شاهیم و خزانه ما هم پر است. نشستیم در اندرونی و چایمان را نوشیدنیم. مهم دغدغه مملکت داری‌ست که ما داریم.»

«جیران» و «آهوی من مارال» هر دو درباره روابط عاشقانه ناصرالدین شاه قاجار تولید شده است و بهرام رادان در سریال «جیران» و حسن معجونی در سریال «آهوی من مارال» نقش ناصرالدین شاه قاجار را بازی کرده‌اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است