هنرمندان بسیجی در مقابل انحرافات روشنفکرنما سکوت نکنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۶
رییس سازمان بسیج هنرمندان مطرح کرد؛

هنرمندان بسیجی در مقابل انحرافات روشنفکرنما سکوت نکنند

امیر نصیربیگی تاکید کرد هنرمندان بسیجی نباید مقابل انحرافات هنری و ادبی عده ای روشنفکرنما سکوت اختیار کنند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان، امیر نصیربیگی رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور در اختتامیه دوره توانمندسازی مسئولان انجمن‌های ادبی و هنری سراسر کشور که شنبه ۶ مهر ماه در اردوگاه شهدای هفتم تیر شهرستان رامسر برگزار شد، ضمن تشکر از همه مسئولان انجمن‌ها جهت حضور در دوره‌ بیان کرد: اعضای انجمن‌های تخصصی بسیج در این دوره‌ با انگیزه و دغدغه‌مند حضور پیدا کرده و نقطه نظرات خود را عنوان کردند. همچنین در این دوره تعامل و هم افزایی خوبی بین انجمن‌ها صورت گرفت.

وی با اشاره به پیشنهادهای تخصصی انجمن‌ها مبنی بر استفاده از نیروهای بسیجی در ارکان مدیریتی عنوان کرد: ما نیز بر این نکته اعتقاد داریم و هر کسی که بتواند در مقام راهبری و هدایت سکان هنری سازمان بسیج هنرمندان را به بهترین شکل ممکن داشته باشد، یقینا مورد نظر و توجه قرار خواهد گرفت.

ریاست بسیج هنرمندان کشور با تاکید بر اینکه باید به پیشنهادهای هنرمندان و مسئولان انجمن‌ها در این دوره توجه ویژه ای داشت، تصریح کرد: اولویت سازمان، کانون محوری است و سازمان مرکزی و سازمان‌های استانی و همچنین انجمن‌های استانی همه مسئولیت داریم حمایت و پشتیبانی لازم را از هنرمندان کانون ها انجام داده و در بخش های مختلف وضعیت موجود آنها احصا و راهکارهای رسیدن به وضعیت مطلوب را ترسیم و ارایه کنیم.

وی خاطر‌نشان کرد: نباید هنرمندان و افرادی که موثر و حسینی کار می‌کنند، رها شوند و ما که افتخار خدمتگزاری هنرمندان بسیجی را داریم موظفیم در همه شرایط با همه توان و امکانات موجود در کنار آن‌ها بمانیم.

نصیربیگی ادامه داد: نباید همه توجه و تمرکز به استان و سازمان مرکزی باشد که این نگاه مورد قبول سازمان نبوده و با توجه به رسالت سازمانی از آن عبور خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: با نهایت توان تلاش کردیم تا جایی که می‌توانیم موانع فرارو در مسیر فعالیتی هنرمندان را برداشته و با وحدت عمل بارقه‌های امید در ذهن و دل هنرمندان بسیجی و انقلابی شکوفا شده و نقش آفرینی موثر آنها را در عرصه های هنری و ادبی جامعه بر اساس منویات رهبری را در حوزه هنر و ادب شاهد باشیم.

رییس بسیج هنرمندان کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: هنرمند بسیجی باید در شرایط مختلف همه چیز را رصد کرده و ضمن تطبیق همه فعالیت‌ها و تولیدات با فرمایشات رهبری در شرایط مختلف نظر تکنیکی خود را بیان و اعلام موضع کند.

وی در پایان اظهار کرد: هنرمندان بسیجی در مقابل انحرافات هنری و ادبی عده ای هنرمند روشنفکرنما سکوت اختیار نکرده و با روحیه انقلابی و جهادی با عزم و اراده راسخ ایستادگی نموده و از مرزهای اعتقادی تحت هیچ شرایطی عقب نشینی نخواهند کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است