فرصتی برای دیدن اصل آثار تصویرگری ممیز و مثقالی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۹
همزمان با دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران فراهم می‌شود؛

فرصتی برای دیدن اصل آثار تصویرگری ممیز و مثقالی

همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران، نمایشگاه آثار تصویرگری و پوسترهای مرتضی ممیز و فرشید مثقالی افتتاح می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، همزمان با ایام برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران نمایشگاهی از اصل تصاویر برخی از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پوسترهای چاپی که توسط زنده‌یاد مرتضی ممیز و فرشید مثقالی تصویرگری و طراحی شده­‌اند، در موزه­ ملی هنر و ادبیات کودک کانون در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری واقع در خیابان حجاب تهران برپا می‌شود.

این نمایشگاه به مناسبت بزرگداشت این دو هنرمند نام‌آشنای کشور پیش­‌بینی شده است که در آن ۲۹ اثر تصویرگری اصل و ۵ پوستر چاپی به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه آثار تصویرگری مرتضی ممیز و فرشید مثقالی همزمان با جشنواره پویانمایی تهران ۸ خرداد ١۴٠١ افتتاح می‌شود اما پس از اتمام جشنواره نیز به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است