شبکه نمایش یک هفته به نمایش فیلم‌هایی با موضوع دختران می‌پردازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۷
به مناسبت آغاز «دهه کرامت»؛

شبکه نمایش یک هفته به نمایش فیلم‌هایی با موضوع دختران می‌پردازد

شبکه نمایش سیما از امروز 7 خرداد تا جمعه 13 خرداد همزمان با آغاز هفته کرامت فیلم‌هایی با موضوع دختران را به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) پخش می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، شبکه نمایش سیما قصد دارد در شروع دهه کرامت و همزمان با تولد حضرت معصومه (س)، به مرور فیلم‌هایی بپردازد که پرداختن به موضوع دختران در آن‌ها پررنگ است. میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت از چهارشنبه ۱۱ خرداد آغاز می‌شود و شبکه نمایش از امروز شنبه ۷ خرداد تا پایان هفته به تکریم دختران و حضرت معصومه (س) می‌پردازد.

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۷ تا جمعه ۱۳ خرداد ماه پخش خواهند شد و فیلم‌های «کمی آنسوتر»، «برایت انار دان کردم»، «ماده ۵»، «مجنون بی لیلی»، «لیمو ترش»، «پسرم رسول»، «پرواز روح» به ترتیب در روزهای متوالی ساعت ۱۳ روی آنتن این شبکه می‌‌روند.

ساعت ۱۹:

فیلم‌های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش را به خود اختصاص داده‌اند، در هفته پیش‌رو به ترتیب شامل فیلم‌های «شیپو روندو»، «قهرمان»، «گنج»، «امی و غازهای وحشی»، «سکسکه»، «لیگ کنگ فو» و «نامرئی» هستند.

ساعت ۲۱:

چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه و سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت بهانه‌ای شده تا شبکه نمایش در این هفته به مرور آثار سینمایی بپردازد که به دختران اختصاص دارد. از این رو فیلم‌های منتخب هفته به ترتیب روز پخش از شنبه تا جمعه در ساعت ۲۱ شامل این عناوین خواهد بود: «خانه ای کنار ابرها»، «یکی هم کم نباشد»، «هدیه نهایی»، «فرشته ها با هم می آیند»، «دو نفر و نصفی»، «ماموریت مریخ» و «اینجا چراغی روشن است».

ساعت ۲۳:

فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش هم شامل این فیلم هاست: «توطئه گران»، «تامی کوچولو»، «شتاب»، «سامورایی خانه به دوش»، «مارسی»، «قاچاقچی» و «طلا».

ساعت ۱ بامداد:

منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته شبکه نمایش نیز به ترتیب روز پخش شامل «گرداب»، «ساحل زیبای کوچک» «شاهین مالت»، «توت فرنگی‌های وحشی»، «گربه جاسوس»، «گاو و زندانی» و «دزد دوچرخه» هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است