تماشای آثار کودک و نوجوان جشنواره پویانمایی تهران در تماشاخانه سیار کانون | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۳

تماشای آثار کودک و نوجوان جشنواره پویانمایی تهران در تماشاخانه سیار کانون

آثار بخش کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران همزمان در تماشاخانه سیار کانون در فضای باز مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در حاشیه برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران برای نخستین بار در این جشنواره، تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آثار بسته فیلم‌های کودک و نوجوان جشنواره را اکران می‌کند.

این‌ تماشاخانه سیار از ۸ تا ۱۲ خرداد ١۴٠١ همزمان با اولین نوبت اکران جشنواره از ساعت ۸:۳۰ تا نوبت آخر ساعت ۲۳ به نمایش آثار مشغول است.

کودکان و نوجوانان می‌توانند همراه با خانواده در فضای باز حیاط مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران مقابل تماشاخانه سیار حاضر شده و با آثار بخش کودک و نوجوان آشنا شوند.

همچنین فعالان حوزه انیمیشن می‌توانند با این امکان کانون آشنا شوند و در آینده آثار خود را با استفاده از تماشاخانه سیار در نقاط مختلف ایران اکران کنند.

تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق صفر مرزی و شهرهای فاقد سینما و سالن‌های تئاتر برای کودکان و نوجوان برنامه‌های فرهنگی ازجمله قصه‌گویی و  تئاتر و نمایش فیلم‌ سینمایی اجرا می‌کنند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است