خرداد در پردیس شهرزاد؛ از جعفر والی تا بهرام افشاری | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۶
برنامه‌های خردادماه پردیس تئاتر شهرزاد اعلام شد؛

خرداد در پردیس شهرزاد؛ از جعفر والی تا بهرام افشاری

پردیس تئاتر شهرزاد خرداد ماه با 10 نمایش در گونه‌های مختلف، میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، مجموعه نمایشی پردیس تئاتر شهرزاد خرداد ماه با ۱۰ نمایش  «چه کسی جوجه تیغی را کشت»، «آناکارنینا»، «درهم تنیدگی»، «در گوش سالمم زمزمه‌ کن»، «تاکسیدرمی»، «عمارت قدیمی»، «دختر»، «برف سیاه»، «نصفه شبی»، و «بک تو بلک» میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

نمایش «چه کسی جوجه تیغی را کشت» به کارگردانی، نویسندگی و بازیگری بهرام افشاری درباره مراحل به اوج رسیدن و فراموش شدن یک بازیگر است. این نمایش به تهیه‌کنندگی محمد قدس هرشب ساعت ۱۹:۴۵ و۲۱:۱۵ در سالن شماره ۱ پردیس شهرزاد میزبان علاقه‌مندان است.

نمایش «آناکارنینا» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی، اقتباسی آزاد از رمان لئو تولستوی، رمان‌نویس مشهور روسی است. این نمایش‌ درباره یک مجری معروف تلویزیون است که در پانصدمین برنامه‌اش همسر سابق‌اش مهمان برنامه می‌شود و اتفاقاتی تازه را رقم می‌زند. در این نمایش که هر روز ساعت ۱۸ در سالن شماره ۲ میزبان تماشاگران است، معصومه رحمانی و بهنام شرفی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «درهم تنیدگی» به نویسندگی و کارگردانی احسان گودرزی هر روز ساعت ۱۹:۴۵در سالن شماره۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. گودرزی و حکیمی، که در دنیای واقعی هم زن و شوهرند، در نمایش”درهم تنیدگی” تجربه‌های شخصی‌شان را چنان بیان می‌کنند که مخاطب همذات‌پنداری کند.

نمایش «در گوش سالمم زمزمه‌ کن» نوشته ویلیام هنلی که دو بار توسط جعفر والی در سال‌های مختلف اجرا شده بود، قرار بود برای سومین در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شود که مرگ، این فرصت را از او گرفت اما ایرج راد و سعید امیرسلیمانی این پروژه نیمه‌ تمام را به سرانجام رساندند. این نمایش قرار است از ۱۸ خرداد با مدت زمان ۷۰ دقیقه و ساعت ۲۰.۳۰ در سالن شماره ۳پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رود.

نمایش «تاکسیدرمی» نوشته رسول حق‌جو، کارگردانی مجتبی رستمی‌فر و تهیه‌کنندگی سامان خلیلیان از ۱۶ خرداد، هرروز ساعت ۱۸ در سالن شماره۲ پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. نمایش «تاکسیدرمی» کاری از گروه تئاتر آماتور اهواز است که در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نامزد دریافت جایزه نویسندگی، طراحی صحنه  و بازیگری مرد شد. در این نمایش ناصر آل خمیس، سیداحمد موسوی راد، حیدر رحیمی، آرمین تدیّن، میلاد اشکالی و میثم کوچک ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «عمارت قدیمی» نوشته حمیدرضا نعیمی، بر اساس طرحی از ریموند کارور و کارگردانی سعید ‌داخ با مدت زمان ۶۵ دقیقه، ساعت ۱۹:۱۵ و بازی مهرداد طهماسبی، هلن نقی‌لو، فاطمه یونسی، ساینا رضانژاد، عماد آلبوشوکه، سودا همرنگ، احسان راد، میچکا خدابنده‌لو، زهرا سزاوار، شادی سعیدخو، درسا مهری، الیاس بهرامی و محمدرضا شجاعی در سالن شماره ۳ پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد در حال اجراست.

نمایش «دختر» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حسن حسامی در سالن شماره ۳ پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد، ساعت ۱۸:۱۵با مدت زمان ۴۵ دقیقه، عنوان نمایش دیگری است که در این مجموعه روی صحنه است. این نمایش درباره پدر و مادری است که یک روز صبح از خواب بیدار می‌شوند و دنبال دختر شان می‌گردند اما او را پیدا نمی کنند!

نمایش «برف سیاه»به نویسندگی و کارگردانی بابک داور هم قرار است از ۱۶خرداد ماه در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد و ساعت ۲۱:۴۵ به صحنه رود. این نمایش داستان یک قاتل رنجیره‌ای است که شب‌ها دخترهای جوان را می‌دزدد و می‌کشد. در نمایش«برف سیاه» محمد عبداللهی و علی اصغر حبیبی ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    114/077/276/500
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    20/697/483/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    2/879/984/500
  • مست عشق
    پیش فروش 1/424/095/000