«خارج از محدوده» با عروسک‌هایش به تلویزیون می‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۲

«خارج از محدوده» با عروسک‌هایش به تلویزیون می‌آید

فرشید درخشان تهیه‌کننده و كارگردان برنامه «خارج از محدوده» از ساخت یک سريال نمايشى عروسکی خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، فرشید درخشان کارگردان و تهیه‌کننده سریال‌هاى عروسکى و پویانمایی از تولید یک سریال عروسکی جدید خود با عنوان «خارج از محدوده» در شبکه آموزش سیما خبر داد و به عنوان تهیه کننده و کارگردان این مجموعه عروسکی توضیح داد: گروه سنى مخاطبان «خارج از محدوده» رده سنین نوجوان به بالا است. این مجموعه قصد دارد که علاوه بر رعایت ساختار دراماتیک و استانداردهای نمایشی، به طرح‌واره‌هاى روانشناسى و نقش آن‌ها در زندگى نوجوان‌ها بپردازد و در قالبى نمادین و طنز مخاطبان خود را با تله‌هاى شخصیتى آشنا کند و راه حل‌هاى رهایى از آن‌ها را آموزش دهد.

سازنده سریال «سین شو» و «ماجراهاى صبا» درباره مجموعه «خارج از محدوده» افزود: عروسک‌ها و دکور این برنامه نیز در حال آماده‌سازی است و همچنین دکور این کار توسط امیر بنایى و عروسک‌ها توسط على اعتصامى‌فر و محمد اعلمى ساخته می‌شوند.

وى در پایان با اشاره به تجربه‌های خود در حوزه مدیریت خلاق کمپین‌هاى مختلف تبلیغاتى، ترکیب طنز موقعیت، طرح‌واره شناسى و تکنیک‌هاى مختلف اتاق فکر که مزیت رقابتى این سریال است، گفت: «خارج از محدوده» در مرحله نویسندگی است، هادی حوری و سمیه تاجیک نویسنده و بازنویس طرح‌هاى خروجى از اتاق فکر هستند و مهدی طباطبایى مشاور طرح‌واره شناسى کار و متن است.

مدیر تولید و برنامه‌ریز لیلى مرادى است و از بازیگران اصلی کار می‌توان رامین ناصرنصیر را نام برد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است