«هناس» پیش از اکران عمومی به نمایش‌های دانشگاهی می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۶

«هناس» پیش از اکران عمومی به نمایش‌های دانشگاهی می‌رود

فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه، پیش از اکران، در ۱۰ دانشگاه کشور به نمایش درمی‌آید.

فیلم هناس به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مشاوررسانه ای پروژه، فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که از ۱۸ خرداد اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند، پیش از آن در جمع دانشجویان دانشگاه‌های تهران و شهرستان‌ به نمایش درمی‌آید.

فیلم «هناس» قصه ترور یک عشق و روایتی ملتهب از دوران زندگی تا شهادت داریوش رضایی‌نژاد از شهدای ترورهسته‌ای کشور است که به دلیل اهمیت وجه علمی زندگی این شهید، فیلم، پیش از شروع اکران رسمی، در دانشگاه‌ها و از جمله دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه محل تحصیل او، به نمایش گذاشته می‌شود.

به همین ترتیب اکران‌های دانشگاهی این فیلم سینمایی در ۱۰ دانشگاه ایران از جمله دانشگاه‌های شاهد، علامه طباطبایی، دانشکده صداوسیما، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه خرم آباد، دانشگاه علوم تحقیقات، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه مازندران، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران-مرکز در روزهای مختلف برگزار می‌شود.

«هناس» دومین ساخته حسین دارابی پس از فیلم سینمایی «مصلحت» است که بهروز شعیبی در نقش داریوش رضایی نژاد و مریلا زارعی در نقش شهره پیرانی، همسرش، دو بازیگر اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

متقاضیان برای ثبت نام اکران‌های دانشگاهی این فیلم‌ می‌توانند به آدرس https://formaloo.com/sayar-henas و http://ekranmardomi.ir مراجعه کنند.

هزینه بلیت و درخواست این اکران ها در خبر اعلام نشده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است