روند تولید ۳۰ انیمیشن در جشنواره پویانمایی تهران به نمایش در آمد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۳

روند تولید ۳۰ انیمیشن در جشنواره پویانمایی تهران به نمایش در آمد

روند تولید ۳۰ اثر از آثار بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در نمایشگاه «از فیلمنامه تا انیمیشن» در معرض تماشا قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایشگاه «از فیلمنامه تا انیمیشن» که توسط انجمن آسیفا و انجمن صنفی فیلمسازان انیمیشن، همزمان با دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی برپاست، روند تولید و ساخت ۳۰ اثر از آثار بخش مسابقه جشنواره را در معرض نمایش گذاشته است.

روند تولید فیلم‌های انیمیشن کوتاه و تجربی همواره جذابیت فراوانی برای علاقه‌مندان و متخصصان این رشته دارد و مشاهده این روند در کنار نمایش فیلم‌ها می‌تواند دستاوردهای بسیاری برای فیلمسازان داشته باشد. در همین راستا، نمایشگاه «از فیلمنامه تا انیمیشن» در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با هدف به نمایش درآوردن مراحل تولید آثار حاضر در بخش مسابقه به نمایش درآمده است.

در این نمایشگاه روند تولید ۳۰ اثر از آثار بخش مسابقه شامل سکانسی از فیلمنامه، استوری برد، محتوا، طراحی فضا، شخصیت و قاب نهایی فیلم در آستانه ورود به سالن شهید بهنام به نمایش گذاشته شده است.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است