«زنی در دو چهره» در پردیس سپند به صحنه می‌رود/ عبدالرضا اکبری مشاور پسرش شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۶

«زنی در دو چهره» در پردیس سپند به صحنه می‌رود/ عبدالرضا اکبری مشاور پسرش شد

نمایش «زنی در دو چهره» به نویسندگی و کارگردانی پندار اکبری از روز سه شنبه ۱۰خردادماه در پردیس تئاتر سپند به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش، نمایش کمدی «زنی در دو چهره» به نویسندگی و کارگردانی پندار اکبری و تهیه کنندگی امیر عباسی از روز سه‌شنبه ۱۰ خرداد ماه، ساعت ۲۱ در سالن شماره یک پردیس تئاتر سپند به صحنه می‌رود.

نیلوفر پارسا، نساء یوسفی، علیرضا دیلمی، ماریه ماشاالهی، پناه باقریان، روناک برخوردار، آیدا سرمست و پندار اکبری بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند همچنین عبدالرضا اکبری به عنوان مشاور هنری در این نمایش همکاری دارد.

نمایش «زنی در دو چهره» درباره شخصیتی به اسم مارسل است که با خاله و مادر خود در مادرید زندگی می کنند و قرار است دختری برای ازدواج به آنها معرفی شود اما همه چیز بر خلاف اتفاقاتی است که پیش بینی شده است.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به محسن بیده به عنوان مدیر اجرایی و عکاس، علیرضا نوروزی به عنوان طراح صحنه و لباس، حدیث رصاف به عنوان طراح پوستر و بروشور، سلماز نجفی به عنوان طراح گریم، مهسا جهانی به عنوان طراح موسیقی، نغمه آقازاده به عنوان برنامه ریز و دستیار کارگردان، سجاد قربانی به عنوان دستیار دوم کارگردان، امید عبدی به عنوان مدیر صحنه، محسن بیده به عنوان روابط عمومی، تبلیغات و رسانه، عارف علوی به عنوان سازنده تیزر، نوید شیخ به عنوان سازنده موشن گرافی و گروه متین قاسمی به عنوان نوازنده گیتار، سینا هوشمند به عنوان نوازنده سازهای کوبه‌ای و ادوات، مهسا جهانی به عنوان نوازنده هنگ درام و پیانو، نسترن متینیان، وحید نوری به عنوان مجریان گریم، امین محمودی به عنوان مدیر تولید و محمدرضا حاجی نژاد به عنوان دستیار سوم کارگردان اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت این نمایش که از ۱۰ خردادماه، ساعت ۲۱ در پردیس تئاتر سپند به صحنه می‌رود، می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه این تماشاخانه به آدرس خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی، خیابان سپند مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است