سعید غفاری سرپرست شبکه جهانی الکوثر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۱
با حکم معاون برون مرزی صداوسیما؛

سعید غفاری سرپرست شبکه جهانی الکوثر شد

با حکم احمد نوروزی معاون برون مرزی سازمان صداوسیما، سعید غفاری سرپرست شبک جهانی الکوثر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، احمد نوروزی معاون برون مرزی سازمان صداوسیما در حکمی سعید غفاری را به عنوان سرپرست شبک جهانی الکوثر معرفی کرد و در متن حکم او تعالی کمی و کیفی عملکرد شبک الکوثر را در راستای معرفی و ترویج مبانی دین اسلام و معارف اهل بیت (ع) جزو مبنای اصلی این شبکه شمرد.

او همچنین بر لزوم «تقویت گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد تمدنی در جهان عرب»، «توسعه ظرفیت تولید محتوای رسانه ای اثرگذار و ارزش آفرین با توجه به اصول تقریب مذاهب اسلامی»، «ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی، در قامتی باکیفیت و اثربخش» و «ارتقای شایستگی های کلیدی این شبکه به عنوان یک برند رسانه ای در جغرافیای مخاطبان عرب زبان» تاکید کرد.

سعید غفاری که مدرک دکتری آینده پژوهی از دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی دارد و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) است، دوره کارشناسی را در رشته علوم ارتباطات دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد را در رشته کارگردانی در دانشگاه صداوسیما گذرانده است.

او کار در سازمان صداوسیما را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده و پیش از این در سمت‌های مدیریت سیمای فرانسوی و سپس سیمای انگلیسی در شبکه جهانی سحر و نیز مدیریت دفتر نمایندگی صداوسیما در لبنان بوده است.

معاون برون مرزی صداوسیما در انتهای حکم، ضمن سپاس از تلاش‌های مرتضی شمسی مدیر سابق شبکه الکوثر و مدیر جدید شبکه آی فیلم، برای سعید غفاری در مسئولیت پیش‌رو آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است