حمید حامی و بهزاد عمرانی برای «دیو و دلبر» می‌خوانند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۶

حمید حامی و بهزاد عمرانی برای «دیو و دلبر» می‌خوانند

همزمان با رونمایی از پوستر نمایش موزیکال «دیو و دلبر» به نویسندگی و کارگردانی ماهان حیدری و آهنگسازی بهزاد عبدی، خوانندگان- بازیگران این اثر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی نمایش «دیو و دلبر»، همزمان با رونمایی از پوستر نمایش موزیکال «دیو و دلبر» به کارگردانی ماهان حیدری و آهنگسازی بهزاد عبدی، خواننده – بازیگران این اثر معرفی شدند.

حمید حامی، بهزاد عمرانی، خواننده گروه بمرانی و خسرو پسیانی به‌عنوان خواننده – بازیگر در این نمایش به خواندن و ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین خواننده – بازیگران تازه نفسی چون آرش نعیمیان، نیکا افکاری، کامران جهانبانی، امیررضا توانایی، مدیا هاشمی، ثمیلا تحویلداری، تینا یوسفی، رها میرمیثاقی، مایسا مظلومی، رستا میرمیثاقی و سارا پارسایی در  در نمایش «دیو و دلبر» روی صحنه تالار وحدت می‌روند.

علیرضا شریفی، محمود نیکپور، محمدامین ‌پازوکی، محمد آقاعلی اکبری، سامان ‌توحیدی، حمیدرضا ‌غلامحسینی، فرشته رضازاده، سینا ساعتیان، طلا گل کارتهرانی، تارا گراگوری مالخاصیان، دیبا پورعزیزی، امیرحسین اسفندیاری، درسا پنجه، نهال سرخابی، سانیا مسعودی گروه فرم و حرکت این نمایش را تشکیل می‌دهند.

پوستر نمایش موزیکال «دیو و دلبر» توسط سیامک پورجبار طراحی شده است.

این نمایش، چهارشنبه ۱۸ خردادماه، ساعت ۱۸ اجرای خود را در تالار وحدت آغاز می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال، بلیت آن را تهیه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است