جابر رمضانی بدون ذکر دلایل توقف نمایشش از مخاطبان عذرخواهی کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵

جابر رمضانی بدون ذکر دلایل توقف نمایشش از مخاطبان عذرخواهی کرد

جابر رمضانی با قراردادن متنی در پیج اینستاگرام خود از «توقیف» نمایشش نوشت و از مخاطب عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار تئاتر صبا، پس از توقف ناگهانی اجرای نمایش «مخاطب» به کارگردانی جابر رمضانی که امروز، ۱۱ خردادماه بدون اعلام قبلی نمایشش از سوی شورای نظارت اداره کل هنرهای نمایشی توقیف و لینک فروش آن از سایت تیوال حذف شد، جابر رمضانی در متنی از مخاطبان خود عذرخواهی کرد.

در متنی که جابر رمضانی چند لحظه پیش درباره توقف نمایش خود منتشر کرد، نوشته است: «مخاطبان عزیز، طبق دستور مرکز هنرهای نمایشی به تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «مخاطب» تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند روی صحنه برود و صفحه بلیت فروشی آن از سایت تیوال حذف شده است. از طرف گروه اجرایی از تمام مخاطبانی که امروز و روزهای آینده بلیت نمایش را تهیه کرده‌اند پوزش می‌طلبیم. ما هم مثل شما مخاطبان نمایش در پی توضیح و علت توقیف نمایش «مخاطب» هستیم. امیدواریم مشکل حل شود.

با روی کار آمدن کاظم نظری به عنوان مدیر کل هنرهای نمایشی، نمایش «مخاطب» سومین اثر نمایشی است که پس از «خونین‌زار» به کارگردانی سهراب حسینی در پردیس تئاتر شهرزاد  و «آن سوی آینه» به کارگردانی علی سرابی در تالار وحدت، متوقف شد. البته دو نمایش «خونین‌زار» و «آن‌سوی آینه» با بازبینی مجدد و ایجاد تغییراتی به صحنه برگشتند که امیدواریم نمایش «مخاطب» هم به همین سرنوشت دچار شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است