سرپرست شبکه نمایش سیما منصوب شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۷

سرپرست شبکه نمایش سیما منصوب شد

معاون سیما در حکمى محمدرضا رضاپور را به‌عنوان سرپرست شبکه نمایش منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محسن برمهانى معاون سیما در حکمى محمدرضا رضاپور را به‌عنوان «سرپرست شبکه نمایش» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به رضا پور آمده است: نظر به دارا بودن سوابق و کارنامه کاری در حوزه رسانه و سینما و آشنایی با آثار و جریان‌های سینمای جهان و ایران، انتظار مى‌رود با برنامه‌ریزی و تدبیر مناسب، رصد، روایت، نقد و تحلیلِ جامع‌تر و نشاط انگیزتری از گونه‌ها، جریان‌ها و عناصرِ جهان سینما در منظر مخاطبان رسانه ملی قرار دهید و ضمن افزایش اطلاعات، ارتقای سواد رسانه‌ای و اِشراف علاقه‌مندان، تصویر کامل‌تری از ظرفیت‌های فنی، هنری و محتوایی سینمای جهان را در قاب سیما، بازنمایی کنید. همه ماموریت‌های آسایشگاهی، دانشگاهی، آوردگاهی و قرارگاهی رسانه در این شبکه قابلیت پیگیری و ارتقا دارد.

شبکه نمایش پیش از این زیرمجموعه شبکه نسیم محسوب می‌شد که نظر به اهمیت استقلال حوزه سینما، مدیریت آن مستقل شد.

محمدرضا رضاپور متولدسال ۱۳۶۳ نویسنده و منتقد سینمایی و فرهنگی است. وی دانش‌آموخته کارگردانی سینما از مرکز تخصصی هنر اسلامی حوزهٔ هنری و فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت امور فرهنگی با گرایش دیپلماسی و ارتباطات فرهنگی و نیز در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت رسانه در دانشگاه صداوسیماست.

مدیریت محتوایی مجله سینما رسانه، سردبیری نقدنوشت (بولتن روزانه سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر)، مدیرمسئولی پایگاه هنری پشت‌‌ صحنه، عضویت در شورای راهبردی پروژه رده‌بندی سنی محصولات سینمایی، مدیریت پروژه تولید مجموعه کتاب‌های فلسفه‌وسینما (با همکاری انتشارات سوره مهر)، مدیریت محتوایی سایت هنر ولایی (متعلق به معاونت آموزش‌وپژوهش حوزه هنری، سردبیری مجله نقد سینما (نشریه تخصصی سینما و تلویزیون متعلق به حوزه هنری)، طراحی و سردبیری برنامه تلویزیونی نقد سینما (پخش‌شده از شبکه پنج سیما)، مدیرمسئولی مجموعه پشت‌صحنه (وب‌گاهی با محوریت سینما و نسبت آن با علوم انسانی، رسانه، دین و هنر)، مشاوره محتوایی به مجموعه مستند ده‌قسمتی سینما ملت (پخش‌شده از شبکه افق سیما) و… بخشی از کارنامه رضاپور است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است