چهارمین محفل شعرخوانی «در سوگ آفتاب» در وصف امام خمینی برگزار شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۶

چهارمین محفل شعرخوانی «در سوگ آفتاب» در وصف امام خمینی برگزار شد

چهارمین محفل شعرخوانی در سوگ آفتاب به مناسبت ایام رحلت امام خمینی(ره) عصر چهارشنبه یازدهم خردادماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ، چهارمین محفل شعرخوانی در سوگ آفتاب همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) در عصر روز چهارشنبه یازدهم خردادماه ⁧۱۴۰۱⁩ برگزار شد.

در این مراسم که با حضور شعرا و فرهیختگان ادب و هنر برگزار شعر تعدادی از شاعران کشور در رثای حضرت امام خمینی شعر خوانی کردند. این در حالی بود که گروه سرود ناحیه حبیب ابن مظاهر در توصیف امام راحل و گروه تواشیح شمس الضحی در وصف دهه کرامت و امام زمان (عج) سه قطعه را اجرا کردند.

صمدی نیا رییس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ در این مراسم اظهار کرد: این سازمان همچون سنوات گذشته چهارمین سوگواره درسوگ آفتاب را در وصف حضرت امام خمینی (ره) همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی برگزار کرد که به فضل پروردگار در سال‌های آتی به عنوان برنامه ثابت سازمان، شاهد پنجمین سوگواره خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اینکه ان‌شاالله شرایط فعلی کشورمان رو به شکست ویروس منحوس کرونا پیش می‌رود بتوانیم شاهد برنامه‌های متنوع دیگری در مباحث شعری و ادبی باشیم.

رییس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ گفت: این برنامه با حضور مسئولان کشوری و لشگری و علاقه مندان ادبیات و شعر و هنرمندان شاخص با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و سازمان ادبیات دفاع مقدس و بنیاد شهید همت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران و شمیرانات و انجمن شعر و ادبیات دفاع مقدس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ برگزارشده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ آمادگی خود را برای دریافت آثار هنرمندان و فرهیختگان ادب و هنر اعلام داشته و آرزوی توفیق روز افزون توام با موفقیت برای تمامی دست‌اندرکاران و جامعه هنری این مرز و بوم خواهان است. امید است تحت زعامت و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) گامی موثر در راستای شناساندن فرهنگ اصیل ایرانی به جوامع بشری برداریم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000