«دو طبقه روی پیلوت» آماده دریافت پروانه نمایش شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۷
در گفت‌وگو با «صبا» مطرح شد:

«دو طبقه روی پیلوت» آماده دریافت پروانه نمایش شد

فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح آخرین با طی اخرین روزهای ساخت موسیقی آماده دریافت پروانه نمایش می شود.

محمدرضا مصباح؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» که مدتی است فیلمبرداری آن به پایان رسیده، در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: در حال حاضر صداگذاری فیلم به پایان رسیده و روزهای پایانی ساخت موسیقی را سپری می کند و طی چند روز آینده برای دریافت پروانه نمایش آن اقدام خواهیم کرد.
وی در خصوص زمان اکران این فیلم سینمایی افزود: فیلم را برای حضور در جشنواره های داخلی و خارجی آماده کرده‌ایم و به احتمال زیاد اولین نمایش فیلم در جشنواره فجر خواهد بود.
مصباح که تهیه کنندگی فیلم «برمودا» را نیز بر عهده داد در ارتباط  با آخرین وضعیت این فیلم نیز افزود: مراحل فنی فیلم «برمودا» نیز به پایان رسیده و به زودی برای دریافت پروانه نمایش این فیلم هم اقدام خواهیم کرد.در حال مذاکراتی با پخش کننده های مختلف هستیم که مصلحت را بسنجیم و به اکران فیلم قبل از جشنواره یا در زمان جشنواره فکر کنیم. 
او در ارتباط با آخرین فعالیت‌هایش توضیح داد: پروانه ساخت چند کار جدید را ارائه داده ام که در حال حاضر در انتظار دریافت پروانه ساخت آنها هستیم.
گفتنی است؛ «دوطبقه روی پیلوت» فیلمی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح است. از بازیگران این فیلم سینمایی می توان به حمیدرضا آذرنگ،بهدخت ولیان،سعیدآقاخانی،بانیپال شومون،گیلدا ویشکی و با حضور پریوش نظریه اشاره کرد.

الناز شاکردوست یکی از بازیگران این فیلم سینمایی بود که در ابتدای شروع فیلمبرداری فیلم در صحنه ای دچار حادثه شد و بهدخت ولیان جایگزین وی شد، همچنین کیومرث پوراحمد نیز در ابتدا تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده داشت که بعد از مدتی از تهیه‌کنندگ یاین کار انصراف داد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است