چینش اپیزودهای «تازه وارد» هنوز مشخص نیست/ قصد ما پخش بدون وقفه است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
محمدجواد موحد در گفتگو با صبا:

چینش اپیزودهای «تازه وارد» هنوز مشخص نیست/ قصد ما پخش بدون وقفه است

تهیه‌کننده سریال «تازه وارد» گفت که هنوز چینش اپیزودهای این‌ سریال مشخص نشده و قصد دارند بدون وقفه این سریال را از شبکه سه پخش کنند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، سریال اپیزودیک «تازه وارد» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد با موضوع فرزندآوری تولید شده و قرار است در هر قسمت یک قصه‌ جدید را روایت کند.

محمدجواد موحد تهیه کننده این سریال در گفتگو با خبرنگار صبا در این رابطه چنین اظهار کرد: موضوعات کل قسمت‌هایی که قرار است پخش شود، فرزندآوری است. درواقع در هر اپیزود موضوعات محوری فرقی نمی‌کنند، بلکه قصه‌ها متفاوت می‌شوند.

او در پاسخ به این پرسش که قسمت اول به کدام کارگردان اختصاص دارد، گفت: هنوز چینش پخش را به ما اعلام نکرده‌اند و مشخص نیست اپیزود اول به کدام کارگردان اختصاص خواهد داشت، بنابراین نمی‌توانم به صورت قطعی چیزی اعلام کنم.

موحد با اشاره به این نکته که این سریال اپیزودیک دارای هشت کارگردان است، ادامه داد: قرار است که هر شب یک قسمت از این سریال پخش شود و ان‌شاالله فاصله‌ای بین قسمت‌ها نخواهیم داشت.

«تازه وارد» به تهیه کنندگی محمدجواد موحد نام سریالی با مضمون خانوادگی و با تمرکز بر موضوع فرزندآوری است که به زودی و پس از پایان یافتن سریال «حکم رشد» پخش آن از شبکه سه سیما کلید خواهد خورد.

حسن حبیب‌زاده، رضا محبی، میلاد محمدی سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی کارگردانی هر اپیزود را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است