همکاری مجدد جایزه بین‌المللی «عکس پنج» با موزه سینما | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۴

همکاری مجدد جایزه بین‌المللی «عکس پنج» با موزه سینما

مهدی شادی زاده از برگزاری مراسم جشنواره جایزه بین المللی «عکس ۵» در موزه سینما خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهدی شادی زاده دبیر جشنواره جایزه بین المللی «عکس پنج» گفت: سومین دوره جایزه بین المللی «عکس پنج» یکم تیر ماه سال جاری همزمان با سالروز تولد عباس کیارستمی در موزه سینما برگزار می شود که بخشی از این مراسم به بزرگداشت این هنرمند اختصاص دارد.

این مستندساز در ادامه بیان کرد: بخشی از این مراسم به اجرای ویژه بزرگمهر حسین پور کاریکاتوریست اختصاص دارد و این مراسم در ایوان شمالی موزه سینما اجرا می شود.

این هنرمند تاکید کرد: سه سال پیش نماد این جشنواره که مجسمه ای از دست و دوربین عباس کیارستمی است در موزه سینما به صورت امانت گذاشته شد که هر ساله در ابتدای مراسم این نماد را به مناسبت بزرگداشت عباس کیارستمی بیرون می آوریم و این مجسمه طی مراسمی باز به مکان قبلی خود باز می گردد.

شادی‌زاده در پایان گفت: از سه سال پیش هر سه دوره جایزه بین المللی «عکس پنج» در موزه سینما برگزار شده است که امسال هم مجید اسماعیلی مدیر عامل موزه سینما و سپیده حیدر آبادی روابط عمومی موزه سینما در برگزاری این مراسم از ما حمایت کردند.

عوامل این جشنواره عبارتند از مهدی شادی زاده و علیرضا شادی زاده موسس و دبیر جشنواره، سیمین بایرامی مدیر هنری، حسن سیدی مدیریت اجرا، موسسه فرهنگی هنری پیشرو پارسیان امرداد مجری طرح، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است