دبیران دوره‌های گذشته تئاتر فجر در ترکیب هیات انتخاب جشنواره تئاتر شهرزاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۹

دبیران دوره‌های گذشته تئاتر فجر در ترکیب هیات انتخاب جشنواره تئاتر شهرزاد

هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد با رویکرد کمک به گسترش فرهنگ تئاتر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر شهرزاد، مسعود دلخواه، دبیر جشنواره تئاتر شهرزاد در حکمی فرهاد مهندس پور، نادر برهانی مرند، محسن حسینی، سیما تیرانداز، علی شمس و اشکان خیل نژاد را به عنوان اعضای هیات انتخاب دومین جشنواره تئاترشهرزاد معرفی کرد.

با تمدید مهلت ارسال آثار تا پایان خردادماه سال جاری، فیلم ضبط شده اجرای بیش از ۱۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و فرهاد مهندس پور، کارگردان، مدرس دانشگاه و دبیر دو دوره جشنواره تئاتر فجر،نادر برهانی مرند، نویسنده، کارگردان و دبیر دو دوره جشنواره تئاتر فجر، محسن حسینی، کارگردان، بازیگر، طراح حرکات موزون و مدرس دانشگاه، سیما تیرانداز، کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر، علی شمس، نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر و اشکان خیل نژاد، کارگردان، طراح و مدرس تئاتر، انتخاب آثار این دوره از جشنواره را به عهده خواهندداشت.

جشنواره تئاتر شهرزاد با هدف کمک به گسترش فرهنگ تئاتر، حمایت از متون نمایشی ارزشمند و فراهم آوردن شرایط مناسب برای معرفی و اجرای عمومی آثار برتر برگزار می‌شود.

دومین جشـنواره «تئاتر شهرزاد» به دبیری مسعود دلخواه و ریاست شهرزاد جعفری و موضوع «تئاتر و هنر پرفورمنس در ایران» در ۲ بخش نمایش‌های متن محور و پرفورمنس آرت برگزار می‌شود.

اولین دوره این جشنواره تیرماه سال ۱۳۹۷ برگزار شد وبرگزیدگان آثار توسط هیات داوران متشکل از نوید محمدزاده، نادر برهانی مرند و مسعود دلخواه انتخاب شدند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است