«شاخه‌های بید» پروژه محبوب من است/ اولین نمایش خود را ۴۵ سال پیش اجرا کردم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۸
محمود جعفری عنوان کرد:

«شاخه‌های بید» پروژه محبوب من است/ اولین نمایش خود را ۴۵ سال پیش اجرا کردم

محمود جعفری دربار زندگی حرفه‌ای و پروژه‌های موردعلاقه خود صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، محمود جعفری بازیگر سینما و تلویزیون، مهمان شب گذشته۲۱ خرداد ماه برنامه «شب‌نشینی» بود. این بازیگر گفت: من در محله شوش تهران بزرگ شدم اما پدرم اهل بوشهر و مادرم شیرازی است. من به شدت به شهر بوشهر و شیراز علاقه دارم و در هر ۲ شهر فعالیت حرفه‌ای داشته‌ام، همچنین در شیراز فیلم سینمایی «مرگ پلنگ» و در بوشهر هم یک سریال کار کردم. مردم جنوب ایران همه دوست‌داشتنی و خونگرم هستند و رفتار بسیار صمیمی با همه اقوام ایران دارند.

جعفری در ادامه درباره فعالیت حرفه‌ای خود عنوان کرد: من از نوجوانی در حرفه بازیگری قدم گذاشتم و فعالیت‌های خود را آغاز کردم، همچنین در نوجوانی گروهی تشکیل داده بودیم و کارهای تئاتر انجام می‌دادیم درنتیجه اکنون حدود ۴۵ سال از اولین باری که تئاتر کار کردم می‌گذرد.

او ادامه داد: پیش از رشد شبکه‌های اجتماعی و رجوع زیاد مردم به آن‌ها، سریال‌ها بیشتر دیده می‌شدند و در نتیجه کیفیت‌ آن‌ها نیز بهتر بود. از بین آن سریال‌ها «پدر سالار»، «روزی روزگاری» و… هستند که به آن‌ها علاقه بسیاری دارم.

این بازیگر خاطرنشان کرد: من تلاش کردم در دوران بازیگری بهترین کیفیت فعالیت خود را در تمامی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی ارائه کنم و کارهای مورد علاقه من معمولا مواردی هستند که بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند.

بازیگر فیلم «دارا و ندار» در پایان اظهار کرد: اگر بخواهم بدون توجه به استقبال مخاطبان، پروژه مورد علاقه ام را نام ببرم، باید به «شاخه‌های بید» اشاره کنم که پیش از «روزی روزگاری» فیلمبرداری شده بود. در این پروژه بسیاری از بازیگران عزیزی که اکنون بین ما نیستند، حضور داشتند و من بسیار از بودن بین آن‌ها لذت بردم.

برنامه «شب نشینی» به تهیه کنندگی علی شعبانی از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است