نسخه سینمایی پویانمایی «سلام بر ابراهیم» آماده شد/ پخش با کیفیت ۴K | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳

نسخه سینمایی پویانمایی «سلام بر ابراهیم» آماده شد/ پخش با کیفیت ۴K

نسخه سینمایی پویانمایی «سلام بر ابراهیم» با کیفیت 4K در مرکز پویانمایی صبا آماده شد.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، نسخه سینمایی پویانمایی «سلام بر ابراهیم» با کیفیت ۴K در مرکز پویانمایی صبا آماده شد. این پویانمایی درباره شهید ابراهیم هادی ملقب به «علمدار کمیل» است.

محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درباره ادامه ساخت انیمیشن‌هایی درباره شخصیت‌های ملی و میهنی گفت: مجموعه صبا در حوزه تاریخ معاصر و دفاع مقدس انیمیشن های زیادی را تولید کرده و جدیدترین آن با عنوان «سلام بر ابراهیم» بوده که درباره شهید هادی است و به مدد الهی و تلاش دست اندرکاران، اثر بسیار فاخر و ارزشمندی از آب درآمده است.

رییس مرکز پویانمایی صبا درباره این اثر خاطرنشان کرد: شهید ابراهیم هادی می تواند الگوی مناسبی برای جوانان و نوجوانان باشد و برشی از زندگی دلاورمردی های رزمندگان دفاع مقدس را روایت می کند.

وی ادامه داد: ناگفته هایی از زندگی این شهید وجود دارد که هم اکنون در قاب تصویر به نمایش درآمده و به پویانمایی «سلام بر ابراهیم» رنگ و بوی بکر بودن داده است.

لیوانی در پایان درباره زمان پخش این اثر گفت: پس از اکران نسخه سینمایی، فصل اول این مجموعه ۱۰۰ قسمتی از شبکه های سیما نیز روی آنتن خواهد رفت.

اسدالله دیانتی تهیه کننده این پویانمایی درباره این مجموعه توضیح داد: این پویانمایی به چهار فصل تقسیم شده است؛ فصل کودکی تا سن نوجوانی، نوجوانی تا انقلاب و تحولاتی که از نظر شخصیتی برای شهید ابراهیم پیش آمد، وقایع انقلاب که در جبهه غرب برای وی رخ داد و درنهایت از انتهای فصل سوم تا پایان فصل آخر، رویدادهایی که در جبهه جنوب و کانال کمیل رخ  داد، بازگو می شود.

اسماعیل یوسفی کارگردان پویانمایی «سلام بر ابراهیم» تصریح کرد: کل این پروژه در کشور تولید شده است و با کیفیت ۴K پخش می شود. این پویانمایی سه بعدی در ۱۰۰ قسمت مهمان سیما می شود و از دل این مجموعه نخستین پویانمایی ۴K سینمایی هم تولید شده است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است